December 19, 2000
Magellan din gammla stringtrosa. Du e klart välkommen hit. Ta med dig Benke (Blue), såg honom på ICQ innan.
Skit nu i att whina över en liten snuva
Liten snuva??? grumf, har varit halvdöd nu de senaste dagarnasovit tre timmar, varit vaken en timme, sovit tre timmar och så har det hållit på, den sämsta nyårsaftonen jag varit med om... förutom den jag inte kommer ihåg nåt alls av pga för mycket av det goda... och denna nyårsaftonen vaknade jag fem i tolv av alla raketer och bomber utanför 😕
BTW, vad tycker du om min nya avatar Wigger? Bilden är från en Zippo som blev kvar efter en fest, och ingen ville kännas vid den, så nu är den officiellt min
June 17, 2001
Jag e ju ett stor fan av märket, men när jag som forumsadmin hade det märket som avatar så blev det lite diskutioner och jag valde att ta bort den.
Men om ingen vill kännas vid tändaren, så tar jag den 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 13, 2002
Öwall wrote: [quote=[NH] WIGGER]Jag e ju ett stor fan av märket, men när jag som forumsadmin hade det märket som avatar så blev det lite diskutioner och jag valde att ta bort den.
Men om ingen vill kännas vid tändaren, så tar jag den 😉
den du har nu är ju värre... :eye:
tycker han e nice som skäggig tomtewannabee...
men det kanske bara e mig det e fel på... 🙄
September 12, 2001
Hehe...
Nu bytte wigger minsann avatar sedan han såg mitt senaste inlägg i denna tråd. 🙂
Orsaken till att jag inte har lagt upp en bild på crew siten är att jag inte vill att wiggers tjejer ska göra helt om och plötsligt ragga på mig...jag är en väldigt snäll människa och dom som jag tycker om dom måste jag vara snäll mot.
Med andra ord...vill inte göra wigger ledsen 😛
June 17, 2001
skiroy wrote: Hehe...
Nu bytte wigger minsann avatar sedan han såg mitt senaste inlägg i denna tråd. 🙂
Orsaken till att jag inte har lagt upp en bild på crew siten är att jag inte vill att wiggers tjejer ska göra helt om och plötsligt ragga på mig...jag är en väldigt snäll människa och dom som jag tycker om dom måste jag vara snäll mot.
Med andra ord...vill inte göra wigger ledsen 😛
loool
Wake up and smell the reality.
Jag bytte en bra bit innan du skrev.
Sen vad det gäller min flickvän så har du rätt i det du säger. Smäll inte upp en bild, min flickvän kanske vill byta ut den hon är personligassistent till just nu, mot dig.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
3 Guest(s)