May 9, 2001
Jahapp. Bott i nya lägenheten lite över en månad nu och upptäckte ikväll att grannen ovanför försöker riva sin lägenhet.
Det var ett jäkla liv och sedan hörde man ett klirr utanför balkongen.
Då har han slängt ut luckan till ungnen och dörren till städskåpet genom köksfönstret.
Lite andra glas och tallrikar flög också ut genom fönstret. Grannen bredvid mig ringde polisen.
Två patruller kom hit och tog med honom till sjukhuset. Han var påverkad av narkotika och alkohol.
Han har tydligen levt om ett bra tag nu och nu ska några grannar gå ihop och försöka få honom bort härifrån.
Det är bara hyresrätter här i området så hyresföreningen får ta tag i detta.
Suck. Jag har redan bott granne en alkis i min förra lägenhet men han var ju knappast så här störig.
Han var ju riktigt lugn jämfört med detta som hänt ikväll. Får se vad som händer framöver.
May 17, 2002
Låter ju uderbart.
En av mina grannar här i korridoren där jag bor fick för sig att ha efterfest hemma hos sig inatt kl 03.00, jättekul. För det första så kunde jag inte somna igen fören runt 0500 och sedan nu när jag gick upp och till köket för att få i mig lite energi så märker jag att köket är helt jävla trashat, kul..
April 1, 2003
segt, våra grannar väsnass som fan åsså, borrar i betongen o sånt shit på kvällarna, dock så vet ingen vem det är, pga ljudet sprider sig så snabbt i betongen(tror jag) så man hör inte vart det kommer ifrån..låter som det kommer överalltifrång, segt som fan, alla klagar, men ingen vet vem det är
February 21, 2003
fördel i sin egna villa 😛
hemma hos mig är det ingen som borrar eller sågar eller donar (om det inte är jag själv 😉
(edit) i första lägenheten jag flyttade till så kom det pundare och ville köpa knark minst en gång i veckan, visade sig att grannen mittemot min dörr langade... hehe... jävla trevlig prick, skötsam... men hans klientel 😉
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
May 17, 2002
tiggre wrote: fördel i sin egna villa 😛
hemma hos mig är det ingen som borrar eller sågar eller donar (om det inte är jag själv 😉
(edit) i första lägenheten jag flyttade till så kom det pundare och ville köpa knark minst en gång i veckan, visade sig att grannen mittemot min dörr langade... hehe... j**la trevlig prick, skötsam... men hans klientel 😉
äh, villa. Bli erimit istället. Tänk bara, ett eget berg eller en egen ö. Det ena kravet är ju att det måste vara oändligt långt till nästa granne.
March 21, 2003
tiggre wrote: fördel i sin egna villa 😛
(edit) i första lägenheten jag flyttade till så kom det pundare och ville köpa knark minst en gång i veckan, visade sig att grannen mittemot min dörr langade... hehe... j**la trevlig prick, skötsam... men hans klientel 😉
Hahah ... trevligt 🙄 brukade han bjuda hem dej på fika och kaka med vaniljsocker på ? :bgrin:
May 9, 2001
mounte wrote: vart i Sandviken var det ??
har ju själv bott där i 20 år =Djaja ...
Vallhov, Smultronbacken
Aaahhh, fixade ett garage idag. Tillträde: 1:a Januari.
Skönt att kunna ställa in nya bilen under vintern.
Som jag skrev i första inlägget, det är bara hyresrätter här i området.
Inga bostadsrätter utan hyres.
Jo, jag bodde i Sollentuna tidigare. Flyttat hit nu. Mina vänner finns här.
1 Guest(s)