January 7, 2006
Quarzi wrote: Pasta, potatis, falukorv, bacon typ 😛
Potatis 1kr/kg i en affär i närheten, riktigt god också, pasta går på runt 6-7kr kg, bacon ca 10kr för 800g, falukorv varierar men inte över 15 kr för en halv cirkel.
Jag tror att jag vågar gissa att du är singel 😉
Är iofs jag också(?), men jag bor hemma och för mat av pappa, så det spelar ingen större roll när det gäller mina matval 🙂
January 6, 2002
Här är några fler tipps till de hånga!
(Här kan det förekomma ett uns av ironi här och där)
Tar du med dig de små gratis påsarna från matbutiken med? för att bli riktigt effektiv så kan du ju gå till en stormarknad och ta tre fyra påsar från varje kassa. säg att det finns 12 kassor med två rullar per kassa det blir ju nästan hundra påsar per besök, mycket bättre än hästens ju!
ett annat tips är att beställa hem så många helårsrapporter från diverse företag i pappersformat som du bara kan, de är gratis. Du kan ju alltid använda dem till sketahuspapper. Om du tycker det är för jobbigt så kan vi nog samla ihop rätt många här på forumet som kan tänka sig att donera all sin direktreklam till dig alldeles gratis. Du får ju både du och vi lite kul, särskilt om det blir en bildtråd av det!
Lycka till
March 7, 2004
Bubbel_Affe wrote: Alltså, jag gör det inte för att jag inte har råd med DVD-fodral! 😀 Jag gör det för att det är kul. Vem vet, nån dag kanske man kommer med i Guinness Rekordbok för att man har samlat på sig 2000 Hästens DVD'er! 🙂
Om du inte har råd med fodral borde du inte ha att köpa DVD-skivor heller..
February 12, 2003
Quarzi wrote: Pasta, potatis, falukorv, bacon typ 😛
Potatis 1kr/kg i en affär i närheten, riktigt god också, pasta går på runt 6-7kr kg, bacon ca 10kr för 800g, falukorv varierar men inte över 15 kr för en halv cirkel.
Vars fanken bodde du nu igen? Var det inte Huddinge? 😉
Isf vill jag fan veta vilken ghettobutik du handlar i.
January 14, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Quarzi]Pasta, potatis, falukorv, bacon typ 😛
Vars fanken bodde du nu igen? Var det inte Huddinge? 😉
Isf vill jag fan veta vilken ghettobutik du handlar i.
En i hagsätra =)
August 28, 2004
Spannen wrote: [quote=Quarzi][quote=padda]Oh yey, du har sparat 10-20 spänn på fodral. Get a life
20kr = flera dagars mat hos mig.
fan lever du på? havregryn?!
Först kommer du och spyr ut moralkakor, sen är du spydig. Usch för dig!
Quarzi, får man fråga vilken/vilka affärer du handlar på? Låter som paradiset ^^
November 4, 2001
Lodisen wrote: [quote=Spannen][quote=Quarzi][quote=padda]Oh yey, du har sparat 10-20 spänn på fodral. Get a life
Quarzi, får man fråga vilken/vilka affärer du handlar på? Låter som paradiset ^^
Folk som inte kan tyda smileys har inte på ett forum att göra...
August 28, 2004
Spannen wrote: [quote=Lodisen][quote=Spannen][quote=Quarzi][quote=padda]Oh yey, du har sparat 10-20 spänn på fodral. Get a life
Folk som inte kan tyda smileys har inte på ett forum att göra...
Kan dock tolkas fel, eller hur? En person som inte kan använda versaler har ingenting på ett forum att göra. Vem är det som fråntar mig rätten att utrycka mig genom ett elektroniskt media? Nog tjaffsat, jag fick min mening sagd och vill inte starta något "flame wars"
January 14, 2002
Lodisen wrote: [quote=Spannen][quote=Quarzi][quote=padda]Oh yey, du har sparat 10-20 spänn på fodral. Get a life
Vivo och lokala "turkaffären" (ursäkta uttrycket).
August 28, 2004
Quarzi wrote: [quote=Lodisen][quote=Spannen][quote=Quarzi][quote=padda]Oh yey, du har sparat 10-20 spänn på fodral. Get a life
Vivo och lokala "turkaffären" (ursäkta uttrycket).
Lust att ge ut adresserna, ifall du har dem? 🙂 Låter hur bra som helst, brukar vara i Stockholm lite då och då, inget fel med billigt käk. 😀
1 Guest(s)