Gratis spam på NH|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Gratis spam på NH
Kikkoman
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 162
sp_UserOfflineSmall Offline
1
October 15, 2009 - 2:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Vet inte om ni har hört talas om https://www.nordichardware.com det är en medlemssajt som man samlar på sig poäng genom att logga in och svara på dagens fråga. Det är även tänkt att man i framtiden ska kunna se videos och spela spel för att tjäna poäng.

Man behöver en invite för att kunna registrera sig, jag rekommenderar https://www.nordichardware.se/ de fixade min invite riktigt snabbt och enkelt.

"Nordichardware is the place to go to buy the coolest stuff at the lowest prices, watch exclusive video, discover new music, play the hottest games, hang out with your friends - and get rewarded for just about EVERYTHING you do on the site.

Our mission is to be your daily habit, not a site for your parents or grandparents looking for their long-lost friends from Kindergarten.

One other thing you'll love about Nordichardware are Bans (or "warnings"). Bans are Nordichardware's proprietary loyalty "currency" that you earn whenever you buy, watch, play, share, invite friends, or even just show up on Nordichardware. Redeem bans at the warnings Place for incredible prizes, great products and dream experiences.
Too Good to Be True? Why are we doing this? To thank you for joining early. To build a Nordichardware community of cool, stylish, cutting-edge people who love to buy great brands. To give you a taste of how bans will work when we go live this fall. And to test out different prizes and ban levels." - Nordichardware.com

Vad tycker ni om bans? Är ni medlemmar? Ska ni beställa något ikväll?

Låt INTE det här bli en inviteraggtråd som blir låst inom några timmar. Jag vill i alla fall ha en seriös diskussion, folk kan posta när de har fått sina grejer osv.

Edit av Mean Machine: Det blir ingen inviteraggartråd, inlägg editerat

M.V.H.
Kikkoman

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
1235559
October 15, 2009 - 4:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Eftersom det enda du gör är reklam tar jag mig friheten att låsa tråden. Typisk sån där faslig "buzz"-grej, dvs en sån där tråd där trådskaparen får kaffepengar för att skriva positiva omdömen om produkter/tjänster.

*Tråd låst*

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1235561
October 15, 2009 - 5:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Varning utdelad för sällsynt korkat inlägg.

//Andreas

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 372
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL