March 17, 2002
:worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: KLAPP KLAPP KLAPP KLAPP :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
30 GB hårddisk
[ Detta Inlägg ändrades av: MegaGeekBoy den 2002-06-21 21:19 ]
Oldschool member since 2002.
November 23, 2001
Keep up the good work.
sveriges i särklass bästa datorrelaterade sida. (enligt mej då)
Väl värt lite dyrkan!
:worshipp:
Edit: Borde finnas en applåderande smiley oxå
Chieftec DA-01B-D, EpoX 8KHA+, AMD T-bird 1,3, TwinMos 512mb DDR pc2100, Samsung 512mb DDR pc2100(Lånat), Hercules 3D Prophet 4500 64mb Kyro2 Tv-out, Western Digital Caviar XL 80gb Special Edition 8mb cache, IBM Deskstar 60gb, + Maxtor 60gb
[ Detta Inlägg ändrades av: evild0ro den 2002-06-22 01:04 ]
February 6, 2002
Sånt här är roligt att se 🙂 Jag hoppas på att vi värkligen går vidare och blir enu störe men enu mera nyheter och annat. Tippsa alla era kompisar om oss! 🙂
Markus Olofsson (Intel)
Huvudansvarig NordicHardware NordicLAN
Evenemangsansvarig, kontaktperson NordicLAN, samarbeten, kontaktperson i sponsorfrågor samt huvudorganisatör evenemang.
Tele: 070-2228084
Mail: [email]Markus@NordicHardware.se[/email]
http://www.NordicLAN.com
Ja det är mycket trevligt att höra hur ni uppskattar vårt jobb och 6000 medlemmar på 1.5år är som sagt var inte alls dåligt.
Om vi som jobbar på NH får som vi vill kommer vi bara att växa och bli bättre så tro bara inte att vi är nöjda med detta.. 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
February 11, 2001
September 8, 2001
On 2002-06-23 10:04, Anton aka [NH]Woxxman wrote:
Ja det är mycket trevligt att höra hur ni uppskattar vårt jobb och 6000 medlemmar på 1.5år är som sagt var inte alls dåligt.
Om vi som jobbar på NH får som vi vill kommer vi bara att växa och bli bättre så tro bara inte att vi är nöjda med detta.. 😀
Inte för att förstöra den fina stämningen eller nått, men hur många av de 6000 medlemmar är dubbla personer?
Alltså att de har 2 konton en som de svarar med och en som de frågar med, bara för att inte verka n00bs. Så j**la dålig stil!
December 25, 2000
Inte för att förstöra den fina stämningen eller nått, men hur många av de 6000 medlemmar är dubbla personer?
Alltså att de har 2 konton en som de svarar med och en som de frågar med, bara för att inte verka n00bs. Så j**la dålig stil!
möjligvis några stycken skulle jag tro, inte flera.. jag visste inte ens att det fanns sådana personer (kanske du är en av dem?)
September 8, 2001
On 2002-06-23 18:37, ViU wrote:
Alltså att de har 2 konton en som de svarar med och en som de frågar med, bara för att inte verka n00bs. Så j**la dålig stil!möjligvis några stycken skulle jag tro, inte flera.. jag visste inte ens att det fanns sådana personer (kanske du är en av dem?)
Nix pix, jag är inte en av dem.
Inte vet jag men när jag ser en andvändare som heter nått seriöst som typ "mjölkkartong", eller nått annat stimulernade, och som bara har 5 inlägg och alla är frågor.
Inte vet jag vad man ska tro men jag tror så iaf.
De kunde kanske rensa upp lite i forumet. =/ Som de gjorde förut. Och kollade ipn å saker.
Aja, men det kanske är meningen att man ska kunna var anonym... =/
September 12, 2001
On 2002-06-24 16:49, Illern wrote:
On 2002-06-23 18:37, ViU wrote:
Alltså att de har 2 konton en som de svarar med och en som de frågar med, bara för att inte verka n00bs. Så j**la dålig stil!möjligvis några stycken skulle jag tro, inte flera.. jag visste inte ens att det fanns sådana personer (kanske du är en av dem?)
Nix pix, jag är inte en av dem.
Inte vet jag men när jag ser en andvändare som heter nått seriöst som typ "mjölkkartong", eller nått annat stimulernade, och som bara har 5 inlägg och alla är frågor.
Inte vet jag vad man ska tro men jag tror så iaf.
De kunde kanske rensa upp lite i forumet. =/ Som de gjorde förut. Och kollade ipn å saker.Aja, men det kanske är meningen att man ska kunna var anonym... =/
Bara så att ni vet...vi kan fortfarande kolla ipnummer samt gör det också ska ni veta
2 Guest(s)