September 12, 2001
Mean Machine wrote: ...Den mest oförtjänta världmästaren i Formel 1:s historia. Verkligen, grattis. 🙄
När jag såg tråden och dess topic så hade jag redan en lång harang av svordomar färdigt i huvudet att skriva. Sedan såg jag vem som skapat tråden och själva inlägget. *phu* 😀
Tursamme hammy är en sopa!
Helvete vad jag jublade när Vettel tog Hamilton och jag var nog inte ensam om det. 😀
Trots den jäkliga avslutningen att Glock inte kunde hålla ihop på slutet på torrdäck så tycker jag att Vettel lätt är dagens hjälte som knöt upp hammy på läktaren. Iskalla killen... :worship:
February 12, 2003
Vettel var klart dagens hjälte, Glock chansade och det ska han ha all heder för. Hade han inte gått i depå hade Hamilton legat femma trots att Vettel kört om honom, så han tillförde en hel del.
Den enda som förtjänat titeln i år i mitt tycke är Robert Kubica, synd att BMW klappat ihop mer och mer mot slutet.
January 4, 2001
opA87 wrote: Kollar folk verkligen på F1 ?
Känns som nascar fast det går bara i lite mer o-runda cirklar :0
Korkad jämförelse. Du är för dåligt insatt, då känns det kanske så.
Angående dagens race:
Jag förlorade cirkus 20 år av mitt liv idag, hjärtat har gått på högvarv.
Angående resultatet:
:banghead:
November 4, 2001
Sååå synd om Massa... Massa förtjänade att vinna. Sista racet, avgörande, hemmaplan för honom osv.
Synd för Kubica att han fick problem på slutet han har kört riktigt bra och det hade varit kul att se honom få tävla om vinsten. Hamilton van ju och han kör över lag bra, inte lika bra som några andra men men.
Min favorit gjorde i alla fall så bra han kunde och stod näst längst upp på pallen, han skulle knappast tagit massas plats som 1a (om han nu hade haft kapaciteten i bilen).
Nästa säsong blir nog mer spännande, Alonso verkar ha fått ordning på kärran och verkar stanna i Renault.
February 12, 2003
Dehman wrote: Tydligen så är den som tar flest poäng inte värdig vinnare. Lägg ner, om ni nu vill sitta och avgöra tävlingar kan ni titta på idol eller dansbandskampen. Sport är ju så j**la enkelt, den som tar flest poäng vinner, kan inte bli mer rättvist.
Sa du samma sak när Riise nickade in den i eget mål mot Milan eller vilka det var i våras? Kan ha varit Chelsea med, minns inte helt säkert.
2 Guest(s)