Grattis till Lewis Hamilton...|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Grattis till Lewis Hamilton...
Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
sp_UserOfflineSmall Offline
1207069
November 3, 2008 - 12:16 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: Sa du samma sak när Riise nickade in den i eget mål mot Milan eller vilka det var i våras? Kan ha varit Chelsea med, minns inte helt säkert.

Det var mot Chelsea. Klart jag var förbannad på en viss norman. Men det var inte direkt avgörande då det var första matchen. Kan ju omöjligt veta hur matchbilden sett ut i den andra matchen om detta inte inträffat. När Liverpool och Chelsea möts handlar det allt som oftast om marginaler, Chelsea hade marginalerna på sin sida denna gång. Det får man leva med.

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
1207076
November 3, 2008 - 6:57 am
sp_Permalink sp_Print

Hoppades på Massa. Vill ha en röd fet ferrari...

opA87
Member
Medlem
Forum Posts: 2399
1207078
November 3, 2008 - 7:21 am
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: Korkad jämförelse. Du är för dåligt insatt, då känns det kanske så.

Måste vara oss Göteborgare.. sitter med några stycken som tänker exakt samma sak.. skitsport ( är det ens en sport F1 ? )

Lika tråkigt att se på F1 som att se på schack.

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
1207081
November 3, 2008 - 8:33 am
sp_Permalink sp_Print

opA87 wrote: Måste vara oss Göteborgare.. sitter med några stycken som tänker exakt samma sak.. skitsport ( är det ens en sport F1 ? )

Om du tycker att det är en skitsport så behöver du väl inte skriva i denna tråden? Du förstör bara för oss som faktiskt är intresserade när du försöker vara märkvärdig.

Det går inte att säga redan nu hur det kommer gå för Alonso nästa år.

anton41
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 153
1207082
November 3, 2008 - 8:42 am
sp_Permalink sp_Print

Jag seier også grattis til Hamilton. En grei nok førare, og en bra bil. Det er det som gjør F1.

Gleder meg til 2009, och håppast at F1 inte blir som F3000 med de nya reglarna.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1207086
November 3, 2008 - 9:49 am
sp_Permalink sp_Print
[Image Can Not Be Found]

//Andreas

Dehman
Member
Medlem
1207087
November 3, 2008 - 10:04 am
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [Image Can Not Be Found]

//Andreas

Snyggt Delph1 var har du bevisen? Tror snarare problem låg hos Toyota då Trulli nästan hade exakt samma usla tid som Glock på sista varvet. Sen var de väl de enda som gjorde 2 depåstopp?

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
1207090
November 3, 2008 - 10:29 am
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: Snyggt Delph1 var har du bevisen? Tror snarare problem låg hos Toyota då Trulli nästan hade exakt samma usla tid som Glock på sista varvet. Sen var de väl de enda som gjorde 2 depåstopp?

Tror mest att den var lite humoristiskt menad, men du verkar inte speciellt insatt alls, måste jag säga. Glock låg kvar på slicks, och de gick för långsamt på sista varvet för att det skulle funka.

Dehman
Member
Medlem
1207092
November 3, 2008 - 10:52 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: Tror mest att den var lite humoristiskt menad, men du verkar inte speciellt insatt alls, måste jag säga. Glock låg kvar på slicks, och de gick för långsamt på sista varvet för att det skulle funka.

Svårt att veta om det är humoriskt när alla på det forumet verkar runka när de ser Ferrari. Sen finns det folk runt om som faktiskt verkar tro att det är pengar inblandade vilket är ganska idiotiskt då McLaren hade en stor skandal för inte allt för längesedan. Tror knappast de skulle riskera något igen.

Det är ett återkommande argument märker jag. Men det är klart, det är det enklaste när man har slut på andra. Visst jag har inte följt F1 speciellt frekvent i år. Men tillräckligt för att förstå att det inte var någon jävla mutskandal. Så du menar att felet inte ligger hos Toyota när båda bilarna glider runt med slicks, nu är jag inte 100% på att Trulli hade det, men jag antar att så var fallet.

Nu kör man väl 18 lopp under en säsong. Att säga att den som plockar flest poäng där inte är en värdig vinnare är bara så jävla idiotiskt. Varför har man ens ett poängsystem i så fall?

Tittade just på sista varvet igen, underbart att se när Ferrari tror att Massa vunnit mästerskapet för att sedan inse att så var inte fallet. 😀

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1706
1207096
November 3, 2008 - 12:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: Svårt att veta om det är humoriskt när alla på det forumet verkar runka när de ser Ferrari. Sen finns det folk runt om som faktiskt verkar tro att det är pengar inblandade vilket är ganska idiotiskt då McLaren hade en stor skandal för inte allt för längesedan. Tror knappast de skulle riskera något igen.

Det är ett återkommande argument märker jag. Men det är klart, det är det enklaste när man har slut på andra. Visst jag har inte följt F1 speciellt frekvent i år. Men tillräckligt för att förstå att det inte var någon j**la mutskandal. Så du menar att felet inte ligger hos Toyota när båda bilarna glider runt med slicks, nu är jag inte 100% på att Trulli hade det, men jag antar att så var fallet.

Nu kör man väl 18 lopp under en säsong. Att säga att den som plockar flest poäng där inte är en värdig vinnare är bara så j**la idiotiskt. Varför har man ens ett poängsystem i så fall?

Tittade just på sista varvet igen, underbart att se när Ferrari tror att Massa vunnit mästerskapet för att sedan inse att så var inte fallet. 😀

Du får ju givetvis tycka vad du vill Dehman. Och jag tror inte heller att någon säger emot att den som har flest poäng är den som ska vinna. Jag säger inte emot detta iaf. Vad jag tror att de flesta menar med att Hamilton inte borde vinna(det är min åsikt om hans mästerskaps-titel iaf) är att han flera gånger under säsongen gjort saker som jag aldrig sett under de år jag följt F1. För att nämna två tämligen underliga och osportsliga "incidenter" under säsongen har vi hans hjärnblödning i Canada och sen har du Japan där han också tycktes lämna sin hjärna på hotellrummet.

Det är uppförande som dessa som i min mening gör att han inte är en värdig kandidat till mästartiteln. Sådana fasoner som Lewis Hamilton visar upp hör inte hemma i F1.

Ang nästa uttalande om att alla på forumet verkar runka till ferrari kan jag ju bara säga att jag har hejat på Ferrari sen tiden innan Micheal Schumacher. Det spelar ingen roll om dom är i topp eller botten. I mina ögon kommer det alltid vara favoriten!

Dehman
Member
Medlem
1207097
November 3, 2008 - 12:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Jo klart att Hamilton gjort kontroversiella saker under säsongen. Men där har vi nästa element inom sport, domare! 😉

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
1207099
November 3, 2008 - 12:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Visst har vi det, men det hindrar ju inte mig från att tycka att han uppför sig som en förare av lägre klass 😉

Dehman
Member
Medlem
1207100
November 3, 2008 - 12:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Joni wrote: Visst har vi det, men det hindrar ju inte mig från att tycka att han uppför sig som en förare av lägre klass 😉

Hehe nej helt klart. Men jag är bara så trött på alla konspirationsteori osv inom idrotten.

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
1207101
November 3, 2008 - 12:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Heheheh men just innom F1 är det nog rätt så mycket av just den varan. Mycket mer än vad vi får se. Det lilla som kommer fram är bara.. toppen av isberget.

Men nog om det, just Hamiltons titel handlar inte om fuffens. Han har vunnit och så är det med det. Trist men så är det!

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1207104
November 3, 2008 - 1:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Det var ett skämt, men man vet ju aldrig 😉

//Andreas

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
1207111
November 3, 2008 - 3:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Visst var det ett skämt, men med tanke på hans lön för nästa år kanske han hade råd med det? Vem vet? :bgrin:

Dehman
Member
Medlem
1207115
November 3, 2008 - 4:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Joni wrote: Visst var det ett skämt, men med tanke på hans lön för nästa år kanske han hade råd med det? Vem vet? :bgrin:

Äsch tycker folk ska vara glada att McLaren fått ordning på bilarna igen så det blir lite spänning. Har inte varit jättekul att sympatiserar med McLaren efter Häkkinens uttåg :/

Jimmy Åsén
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1809
1207117
November 3, 2008 - 5:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote:
Men vänta nu, var inte du McLaren-fan? 😀

Visst gillar jag McLaren men är inget större fan av Hamilton eller Kovalainen. Så den här säsongen har man hejat på rött i brist på annat.

Tycker det skall bli intressant att se hur det går för Toro Rosso och Red Bull nästa säsong.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1207127
November 3, 2008 - 7:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: Hehe nej helt klart. Men jag är bara så trött på alla konspirationsteori osv inom idrotten.

Idrotten?
🙄

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Dehman
Member
Medlem
1207129
November 3, 2008 - 7:27 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Idrotten?
🙄

Ja vad fan är ditt problem? Slå upp ordet idrott istället för att spela viktigpetter.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 130
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL