December 5, 2002
Ingen som har sagt att jag är satanist än, jag bär endast svart utom nån vit tröja jag har, inga smycken alls, däremot en jeansjacka med lite tygmärken på.
Brukar inte vara nån som kommenterar mig alls, och jag skulle inte bry mig så mycket om nån gör det heller, dom får gärna tro att jag bränner kyrkor.
September 12, 2001
Pojo wrote: [quote=snyde]Med tanke på hur visa norska blackmetal-tokar har härjat i norge har Rigmor rätt på vissa punkter :p Folk där borta är helt sjuka i huvudet, bränner ner kyrkor och mördar varandra inbördes i bandet.
Har inte jag hört om 😕
Mayhem.
Greven, kyrkbrännare, Euronymous...
Det sammanfattar snydes inlägg.
August 16, 2002
BelGarath wrote: kalla alla som lyssnar på trance för knarkare
kalla alla som lyssnar på pop för armledsskärande fjortisar
kalla alla som lyssnar på hiphop är whiggaz och allmänt töntiga
Kalla alla som lyssnar på punk för drägg och missfostersådär nu har ni lite virke
Kalla alla som lyssnar på reggae för weedare glömde du... minst lika irriterande som att bli kallad satanist eller djävulsdyrkare eller whatever om man lyssnar på sånt som colic gillar...
March 20, 2003
CoLiC wrote: Jag vill fara på nått gigantiskt utomhusrave nån gång, hade varit skönt som fan.
http://www.voov-experience.de/main.html 8)
Alltid lika skönt att glida in med jeans och linne och äga alla utspökade neontomtar som tror att musiken sitter i kläderna.....bambarabambarabam....
February 1, 2003
"Textförfattaren i det svenska black metal bandet Dark Funeral beskriver graverande sina homosexuella fantasier i låten Goddess of Sodomy. ” Deep inside, you feel me pulsate. More and more and more. I hear you groan, you want me inside. Again, again, again, again...... You give me pleasure, I offer you pain. The highest level of ecstasy, sexually insane.” Har man låtens titel i åtanke, står det helt klart att textförfattarens skildrar sin egen delaktighet i ett homosexuellt samlag."
Jag är inte satanist, jag är bög!
December 18, 2001
"Ungefär 80% av alla involverade i black metal är tunga narkomaner"
heja rigmor
Hadde en gammal lärarinna när jag gick i 6:an som man inte fick lyssna på metallica för. Hon hadde fått för sig att dom var satanister och att dom hadde LIK på scenen när dom spelade! moahahaha metallica av alla band =)
August 20, 2001
Zyrus wrote: Hadde en gammal lärarinna när jag gick i 6:an som man inte fick lyssna på metallica för. Hon hadde fått för sig att dom var satanister och att dom hadde LIK på scenen när dom spelade! moahahaha metallica av alla band =)
Jag hade en religionslärare på gymnasiet som satte på live-videos med rage against the machine på lektionerna... 🙂
October 25, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=Mind]bah, testa att vara synthare en kväll då.
j**lar säjer jag bara, satanister är som helgon i gämförelse
Varför? Hänger inte med där... Stilen är jääävligt schysst. Kombinerad svartrockare, gothare och synthare 😀
Duktigt!
Det är ju mycket roligare att kombinera stilar!!
Personligen så är jag skejt-svartrockare. rätt ensam om det faktiskt...
Det är rätt roligt att se folks miner när man skejtar i svart kavaj och kajal 😀
4 Guest(s)