November 27, 2003
Nationaldemokrater satsar i Uppsala
och vill ha etniskt rena dagis så vi inte får någon uppblandning av vår överlägsna svenska ras med andra sämre syreuropeiska dylikar!
(suck ...)
//Andreas
Delph1 wrote: Nationaldemokrater satsar i Uppsala
och vill ha etniskt rena dagis så vi inte får någon uppblandning av vår överlägsna svenska ras med andra sämre syreuropeiska dylikar!
(suck ...)
//Andreas
Trodde det skulle stå DRESSMAN i tråden.. :cy:
"– På vanliga dagis har man barn från alla kulturer och det tycker vi är fel. Det går emot allting man gjort tidigare i historien, det naturliga är att uppfostra barn i en nationell anda, säger Vávra Suk till aftonbladet.se."
"Kommer dina barn att få gå där trots att de inte är etniskt svenska?
– Jag har inga barn än, men det känns som att det börjar bli dags. Och de ska absolut gå där, då slipper de också genuspedagogiken som de försöker prångla in på daghemmen."
Det sista där tycker jag iaf låter vettigt.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 1, 2006
Fattar inte riktigt hur den där Vávra Suk tänker... Enligt Ilg@dds utdrag ovan kommer hans framtida barn INTE vara etniskt svenska, men han säger ändå att de absolut ska gå i det dagis han vill starta där man INTE skall blanda barn från olika kulturer...??
Han verkar ju iaf inte använda skallen till att tänka med.... 😕
September 12, 2001
LenteP wrote: Fattar inte riktigt hur den där Vávra Suk tänker... Enligt Ilg@dds utdrag ovan kommer hans framtida barn INTE vara etniskt svenska, men han säger ändå att de absolut ska gå i det dagis han vill starta där man INTE skall blanda barn från olika kulturer...??
Han verkar ju iaf inte använda skallen till att tänka med.... 😕
Inte bara det!
Denna är bara så bäst! " Nd förespråkar ett återflyttningsbidrag. Borde inte du enligt det resonemanget flytta tillbaka till Tjeckien?
– Det kan man tycka, men nu är jag uppväxt här."
Häääärligt då det finns typer inom denna falang som mer än gärna vill kasta ut även infödda/uppväxta. Hääääärligt tänk där. 😀
March 10, 2002
skiroy wrote:
Denna är bara så bäst! " Nd förespråkar ett återflyttningsbidrag. Borde inte du enligt det resonemanget flytta tillbaka till Tjeckien?
– Det kan man tycka, men nu är jag uppväxt här."Häääärligt då det finns typer inom denna falang som mer än gärna vill kasta ut även infödda/uppväxta. Hääääärligt tänk där. 😀
Typiskt tjecker. 🙄
November 27, 2003
Dehman wrote: [quote=skiroy] Denna är bara så bäst! " Nd förespråkar ett återflyttningsbidrag. Borde inte du enligt det resonemanget flytta tillbaka till Tjeckien?
– Det kan man tycka, men nu är jag uppväxt här."Häääärligt då det finns typer inom denna falang som mer än gärna vill kasta ut även infödda/uppväxta. Hääääärligt tänk där. 😀
Typiskt tjecker. 🙄
Ny titel åt dig hör jag 😛
//Andreas
September 12, 2001
Dehman wrote: [quote=skiroy] Denna är bara så bäst! " Nd förespråkar ett återflyttningsbidrag. Borde inte du enligt det resonemanget flytta tillbaka till Tjeckien?
Typiskt tjecker. 🙄
Jag är inte helt förvånad att det blev titelbyte efter ditt makalösa inlägg. :)R
January 8, 2003
Typiskt tjecker. 🙄
Det finns faktiskt skinheads därnere med som tycker dom är hur vita och ariska som helst, detta är nog någon avart av dom galningarna? Ena stunden ska man kasta ut även 2:a generationens invandrare (mig sj inkl) och i nästa så är man ju född eller uppväxt här och känner sig svensk å då ska man såklart få stanna.. Har alltid stört mig på sånt resonemang.
1 Guest(s)