June 17, 2001
Biblo wrote: Grattulerar! .. MR wiggadmin...
Vad fyller mannen då? eller pågen.. 🙂
önskar dig allt och en trevlig födelsedag detta underliga datum.
*host* 25 *host*
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
[Iceboy wrote: ]Grattis Wiggan! 😀 Du vet att du får din present sen
Klart att jag vet Ses på DH i min sovsäck... (om jag inte hittar någon brud att sova hos i Jkpg, i vanlig ordning) hehehe
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 10, 2001
Coore wrote: inte fan fick jag någon tråd när jag fyllde år förra veckan, j**la slyna peter... :cy:
Well.. för det första såg jag ingen ballong, utan ballong ingen tårta, 🙂 för det andra så är det du som är slynan i vårt förhållande.
För det tredje så grattar jag dig nu istället i efterskott, hur gammal vart du? byxmyndig?
January 4, 2001
Peter@20ghz wrote: [quote=Coore]inte fan fick jag någon tråd när jag fyllde år förra veckan, j**la slyna peter... :cy:
Well.. för det första såg jag ingen ballong, utan ballong ingen tårta, 🙂 för det andra så är det du som är slynan i vårt förhållande.
För det tredje så grattar jag dig nu istället i efterskott, hur gammal vart du? byxmyndig?
haha.. nää.. jag har miranda.. tror inte den visar någon fjantig ballong för andra.. 🙂
hmm.. njaa... det brukar väl vara du som står på alla fyra å får piskan på dig?
hihi.. tack.. 🙂 njja.. inte byxmydig.. men myndig.. 😉
2 Guest(s)