June 20, 2002
Metz wrote: Fasen vad det har dykt upp mer och mer viktigpettrar överallt på detta forum, det räcker med att i all hast missa en bokstav så e dom där och hackar på en... 👿
hehe... ojdå... tänkte faktiskt inte ens på att du hade stavat fel och jag bryr mig om folk skriver fel, eftersom det är ganska lätt hänt när man sitter vid ett tangentbord...
mitt grattis var riktat till Xuestor...
November 16, 2002
boogey wrote: [quote=Metz]Fasen vad det har dykt upp mer och mer viktigpettrar överallt på detta forum, det räcker med att i all hast missa en bokstav så e dom där och hackar på en... 👿
hehe... ojdå... tänkte faktiskt inte ens på att du hade stavat fel och jag bryr mig om folk skriver fel, eftersom det är ganska lätt hänt när man sitter vid ett tangentbord...
'
hehee ok sorry boogey det va inte mening att skälla på dig men det e faktiskt så att det dykt upp flera sånna som älskar att hacka på dom som stavar fel/konstigt ,men att missa e tangent lr två e fan inte att stava fel
June 20, 2002
Metz wrote: [quote=boogey][quote=Metz]Fasen vad det har dykt upp mer och mer viktigpettrar överallt på detta forum, det räcker med att i all hast missa en bokstav så e dom där och hackar på en... 👿
'
hehee ok sorry boogey det va inte mening att skälla på dig men det e faktiskt så att det dykt upp flera sånna som älskar att hacka på dom som stavar fel/konstigt ,men att missa e tangent lr två e fan inte att stava fel
mmm.... har sett de jag med...
och jag tycker lika illa om det som du...
men ibland blir det lustiga felstavningar och då kan man ju inte låta bli 8)
2 Guest(s)