September 16, 2007
Märker att det blivit mode att ta med folk som grinar åt deras egna fel men försöker skylla bort sig.
Speciellt sånna här tjänster där personen "missar" att det kostar pengar. För det första måste ju farsan vara pantad eller jävligt godtrogen om man köper en mobil med abbonemang åt sin son.
Sen att dom inte betalar och gör rätt för sig utan att börja överklaga känns bara korkat.. Fel att ta lite ansvar ibland? Dom kommer nog garanterat läsa villkoren nästa gång. Jag antar detta är sossarnas fel, men eftersom vi inte ska diskutera politik här låter jag det vara osagt.
Tramspelle.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 27, 2005
Oh, tur att Ilg@dd inte skriver i allmänt för då hade han inte blivit glad över det alternativet :bgrin:
On topic: Hmm jag är lite kluven här. Dels var det ju dumt att inte fatta att det kanske inte är gratis att ladda massa kartor i skogen. Men å andra sidan står det ju i artikeln att telefonen på något sätt (lite oklart här, någon som vet får gärna förklara för mig) var inställd från fabrik på en felaktig, dyrare server. Och det känns ju inte helt rätt...
EDIT: haha han skriver visst 😛
September 27, 2005
Simon kanske är hemlig agent (eller tror det själv iaf) som behöver sanslöst detaljerade kartor för sina hemliga uppdrag?
Alternativt så gick han in på någon form av mobilt google maps och började med längsta utzoomningen (men ser jorden) och tag sig därefter in ett steg i taget 😛
September 16, 2007
http://www.aftonbladet.se/malm.....1448651.ab
där har vi nästa idiot.. Jag förstår inte varför man går med i ett Amerikanskt lotteri om man bor i Sverige, och sen lämnar ut sina kortuppgifter är bara otroligt..
Hoppas banken nekar ersättning, fast det är väl inte vidare troligt då pk-maffian skulle skriva löpmeter då
September 16, 2007
AakeTraak wrote: [quote=nvidiaamd]400mb? kartor? knappast. eftersom han är scout behöver han väl ingen karta då dem hittar rätt så bra 😉
låter som porr onekligen 😀
Finns det mobiler med BitTorrent klient?
Du är fan IT-skadad något så grovt så det inte finns ord :bgrin:
Går ju att surfa också 😛
1 Guest(s)