January 26, 2004
http://videos.onestopwebhostin.....alLee.mpeg 😮
Ganska häftigt...
August 2, 2003
Om det har varit på riktigt så hade jag tyckt det var j*vligt korkat. Det kunde lätt gått snett och många kunde skadat sig.
Men eftersom det inte är på riktigt utan en filminspelning så är det riktigt snyggt gjort. Filmen som spelas in är en ny version av Dukes of Hazzard. Kanske inte så svårt att se då bilen är General Lee.
Lät mysko för att vara en jänk..
Visst är det väl en Challenger det där?? Eller är det en Charger?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
Jolleman wrote: Filmen som spelas in är en ny version av Dukes of Hazzard. Kanske inte så svårt att se då bilen är General Lee.
Japp!
Stämmer utmärkt.
ilg@dd wrote: Lät mysko för att vara en jänk..
Mysko för att vara en jänk?
Det är ju för sjutton en Dodge Charger !
Lätt en av dom grymmaste bilarna. 🙂
skiroy wrote: [quote=Jolleman]Filmen som spelas in är en ny version av Dukes of Hazzard. Kanske inte så svårt att se då bilen är General Lee.
Japp!
Stämmer utmärkt.
ilg@dd wrote: Lät mysko för att vara en jänk..
Mysko för att vara en jänk?
Det är ju för sjutton en Dodge Charger !
Lätt en av dom grymmaste bilarna. 🙂
Har svårt för att skilja Challenger och Chargern, det erkänner jag gärna..Men att det är en Dogde ser jag direkt.
Angående ljudet så tycker jag ljudet påminner mer om nån vässad 6:a eller nått..
*Edit*
Superbirden är grymmare, men inte snyggare..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
ilg@dd wrote: Har svårt för att skilja Challenger och Chargern,
Du kan ställa upp Challenger och en Charger brevid varandra och skillnaden blir rätt markant på flera punkter fast dom har en del gemensamt i botten.
Märk väl en lustig sak.
Låt säga att bägge bilarna har 440 Magnum/727/Dana 60 och fast du vet om att motorerna är identiska så ser Chargern ut att mosa Challengern ändå.
Utstrålningen är inte helt fel där. 🙂
Superbird är übergrymma fast inte lika snygg.
Lustigt nog ser en Superbird rätt så malplacerad ut på gatan.
June 27, 2002
Det där var ju bara barnsligt.
Väldigt oansvarigt beteende. I trafiken ska man köra lagligt och ta det lugnt så man inet riskerar att skada andra och sig själv.
På bana kan man leka eller om det finns en pla´ts där det inte är andra människor.
Det där är bara en barnslig sak att göra som visar att man fortfarande är ett barn.
October 22, 2002
Redfaction wrote: Det där var ju bara barnsligt.
Väldigt oansvarigt beteende. I trafiken ska man köra lagligt och ta det lugnt så man inet riskerar att skada andra och sig själv.
På bana kan man leka eller om det finns en pla´ts där det inte är andra människor.
Det där är bara en barnslig sak att göra som visar att man fortfarande är ett barn.
Varför läser inte alla hela tråden innan folk klagar?
September 12, 2001
Redfaction wrote: Det där var ju bara barnsligt.
Men kom igen nu killen !
Titta på länken som Jolleman lade in i hans inlägg och fatta att det där är från en film !
September 12, 2001
fisken wrote: Varför läser inte alla hela tråden innan folk klagar?
Säg det...om jag det bara visste.
Jag slutar aldrig förvånas över Rödfj.... F´låt Redfactions ständiga klagan i en massa inlägg.
Det är förvisso inte fel att vara kritiskt och inte svälja allt man läser ute på nätet men ibland går det för långt.
3 Guest(s)