October 9, 2002
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1][quote=skiroy]Superbird är übergrymma fast inte lika snygg.
Lustigt nog ser en Superbird rätt så malplacerad ut på gatan.
En Superbird ser malplacerad ut vart du än ställer den 😉
//Andreas
Du hädar en ikon !
Gör inte om det killen. 😉
Jag är precis lika förtjust i Superbird:en som näste man, men du kan inte påstå annat än att det inte finns någonstans du kan ställa en Superbird och den ser hemma ut 😉
//Andreas
October 31, 2003
Delph1 wrote: [quote=skiroy][quote=Delph1][quote=skiroy]Superbird är übergrymma fast inte lika snygg.
//Andreas
Du hädar en ikon !
Jag är precis lika förtjust i Superbird:en som näste man, men du kan inte påstå annat än att det inte finns någonstans du kan ställa en Superbird och den ser hemma ut 😉
//Andreas
En NASCAR bana 1969?
November 27, 2003
MoparPower wrote: [quote=Delph1][quote=skiroy][quote=Delph1][quote=skiroy]Superbird är übergrymma fast inte lika snygg.
//Andreas
Du hädar en ikon !
//Andreas
En NASCAR bana 1969?
Så nära man kan komma iaf 😉
//Andreas
May 17, 2002
skiroy wrote: [quote=Gueno]Gammal. 😎
Men det är ju rätt kaxigt att göra så där.
Ja jag har sett den där sedan länge men inte fasen dillar jag "gammal" för det !
Du har ju missat själva grejen, det är status att vara först med saker och ting. Titta tex. på Australien, de är jävligt stolta över att vara först med att få hudcancer av ozonhålet, eller titta tex. på Spanien, de tycker att de är värsta coola landet bara för att de har råkat ut för det första riktigt riktigt stora oljeutsläppet i Europa.
btw, ironi är bra.
Coore wrote: När fanken ska man har råd med en sådan bil då.... :banghead:
Lugn, dom blir skitbilliga sen när soppan kostar uppåt 100:-/litern.
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 3, 2001
skiroy wrote: Ja jag har sett den där sedan länge men inte fasen dillar jag "gammal" för det !
Jo det har du.
Det har alla.
Krqagyzzz wrote:
Du har ju missat själva grejen, det är status att vara först med saker och ting. Titta tex. på Australien, de är jävligt stolta över att vara först med att få hudcancer av ozonhålet, eller titta tex. på Spanien, de tycker att de är värsta coola landet bara för att de har råkat ut för det första riktigt riktigt stora oljeutsläppet i Europa.
Å hör sen!
September 12, 2001
Gueno wrote: [quote=skiroy]Ja jag har sett den där sedan länge men inte fasen dillar jag "gammal" för det !
Jo det har du.
Det har alla.
Krqagyzzz wrote:
Å hör sen!
Det är fånigt och tämligen tröttsamt när när det tjoas om "gammal/gammalt" i forumet om en film eller bild eller vad som helst.
Du kanske hade sett den för dagen före inlägget eller för hundra år sedan.
Om du nu är så elajt att allt är gammalt för dig.
Lägg gärna in länkar på i ditt tycke nya grejor istället för att skapa trådar om dina misslyckade ragg.
3 Guest(s)