October 27, 2001
chrippaz wrote: Kan man köpa en, och hur mycket?
Skulle vara kul med en glidarhoj som komplement till min specilized rockhopper FS nitanium.
GT tillverkar glidare! Här har du en t.ex. passande cykel.
October 27, 2001
chrippaz wrote: PaiN jag har sett dem också, jag undrar bara vart man kan köpa och vad de kostar.
Iofs så är ju inte GT's i närheten av den andra blinghojen...
Det är ju bara att putsa bort färgen och kroma så har du en "blinghoj".
Närmsta GT-försäljare borde väl kunna ta in dem och för många tusenlappar kostar de nok int.
September 12, 2001
heimdal wrote: [quote=-d-himself-]Polarens Freeride Cyckel är rätt cool, dock ingen "annorlunda" cyckel som dom andra.. den har dock ändå kostat en bra bit över 30.000
e han korkad.. eller har han bara för mkt pengar
Vad menar du?
Det kostar att ha ett intresse här i livet.
Jag kan slå mig i backen på att många här i forumet har ledigt hamnat i den summan när det gäller en dator.
Det är samma sak...intresse får kosta helt enkelt.
Jag har en cykel som är försäkrad för 42 000 .
Intresse som sagt...
July 18, 2003
skiroy wrote: [quote=heimdal][quote=-d-himself-]Polarens Freeride Cyckel är rätt cool, dock ingen "annorlunda" cyckel som dom andra.. den har dock ändå kostat en bra bit över 30.000
e han korkad.. eller har han bara för mkt pengar
Vad menar du?
Det kostar att ha ett intresse här i livet.
Jag kan slå mig i backen på att många här i forumet har ledigt hamnat i den summan när det gäller en dator.
Det är samma sak...intresse får kosta helt enkelt.
Jag har en cykel som är försäkrad för 42 000 .
Intresse som sagt...
Jo, det handlar ju om intresse, om man inte gör annat än att cyckla på sommrarna så ere kanske värt det... , och nej, han har inte mkt pengar, att lägga så mkt pengar på cyckeln har sitt pris, mkt sällan han har råd att hänga med på bio och käka osv..
2 Guest(s)