September 20, 2001
Eftersom användare "Donan Fear" ville att användare "MangeMan" skulle prata med chefen så känner jag mig manad att lägga in en kommentar om fallet här.
Utav vår mail-logg att döma så var inte svaret du fick från Johan gällande diametern på window-kittet det minsta argt. Så den anklagelsen tycker vi är felaktig. Givetvis är det inte bra att det stod fel på vår hemsida gällande storleken, men tryckfel kan hända även den bäste.
Fanduct-problemet är dock allvarligare. När vi köpte in denna produkt så hade vi inte en aning om att diametern var något mindre än 120mm, detta framgick inte varken från PCMODS säljare eller på deras website. Detta är alltså något nytt för oss och vi skall ändra informationen på vår websida så fort som möjligt.
Men det går fortfarande att använda en 120mm fläkt med våra "120mm"-fanducts, dock så förlorar du några procent luftflöde. Det är dock inte alla fläktar som har exakt 120mm radie utan oftast är det bara ramen som har exakt 120mm och sedan ligger ofta fläktens rella radie på några mm mindre.
Vi har tagit upp problemet med PCMODS och de skall se över sin produktion och försöka åtgärda problemet så gott de kan. Om ni vill lämna några kommentarer gällande Fanductarna direkt till PCMODS så kan ni maila till [email]carlmixon@pcmods.com[/email]
Till slut, jag tycker inte om att användare "Tomas125" kallar oss för "pucko" vilket är helt omotiverat i sammanhanget (och ett ord som man helst inte skall använda överhuvudtaget). För att kunna föra en seriös diskussion är det lättast om alla inblandade utesluter sådana ord och bemöter varandra på ett trevligt sätt.
1 Guest(s)