November 29, 2003
Det där med pr0n känner jag igen. Satt hemma hos en polare och gluttade lite pr0n innan vi skulle lira medans jag tankade lite cs-banor av honom. Hör att någon går i trappen så minimerar rullen. när hans syrra väl är i hans rum (hon är ett år äldre än oss och jävligt fin) så lyckades jag dra upp filmen igen. Slutade med att jag blev knallröd i ansiktet och han satt och garvade åt mig.
Så shit happends Gueno.
February 16, 2004
whak wrote: Det där med pr0n känner jag igen. Satt hemma hos en polare och gluttade lite pr0n innan vi skulle lira medans jag tankade lite cs-banor av honom. Hör att någon går i trappen så minimerar rullen. när hans syrra väl är i hans rum (hon är ett år äldre än oss och jävligt fin) så lyckades jag dra upp filmen igen. Slutade med att jag blev knallröd i ansiktet och han satt och garvade åt mig.
Så shit happends Gueno.
Jo men en kompis syrra som dessutom är snygg, kan man ju försöka se om hon gillar det hon ser.
Så kanske hon skulle gillat det och blivit sådär småkåt. 🙄
November 29, 2003
Pojo wrote:
Jo men en kompis syrra som dessutom är snygg, kan man ju försöka se om hon gillar det hon ser.
Så kanske hon skulle gillat det och blivit sådär småkåt. 🙄
Jo iofs, men hon kanske blev generead eller så för hon sa "fyfan vad äckligt, Jimmy kollar du också på sådant?" (vi heter lika)
Självklart säger han ju nej, men hon trodde inte på honom. :blink:
February 16, 2005
whak wrote: Det där med pr0n känner jag igen. Satt hemma hos en polare och gluttade lite pr0n innan vi skulle lira medans jag tankade lite cs-banor av honom. Hör att någon går i trappen så minimerar rullen. när hans syrra väl är i hans rum (hon är ett år äldre än oss och jävligt fin) så lyckades jag dra upp filmen igen. Slutade med att jag blev knallröd i ansiktet och han satt och garvade åt mig.
Så shit happends Gueno.
du ska bara lungt vända dig mot henne, le lite förföriskt å fråga kallt, -"va säger du ska vi pröva några av tipsen jag fick i filmen"
antingen så garvar hon så in i helvete att hon nästan glömer att du nyss var "äcklig" eller så nitar hon dig...
1 Guest(s)