October 22, 2002
Gueno wrote: Hehehe... Jo jag lever å nu åker mitt fina inläggstal.
Men mår så jäfla bra vet jag inte. 😕
Jag har tittat på "alternativ" men fegat ur.Tur att det gått bättre på tjejfronten nu än förr.. :rull:
Jag har gjort saker som vissa av er bara drömmer om.Ni som har båda föräldrarna kvar, ni anar inte hur bra ni har det..
Tänk bara en sådan sak som att berätta något kul som har hänt. Det kan inte jag.
Jag kan inte be om hjälp när jag ska flytta.
Va ska man göra på julafton?
Kännslan av ensamhet är enorm.
Jag har i princip alltid kämpat i motvid och uppförsbacke så varför inte göra det ett tag till...?
Alternativen tycker jag det är kanon att du undvikt och fegat ur. Hur jävligt det än är så går allt att lösa säger min pappa och jag är beredd att hålla med. Dom orden har jag tänkt på när allt går åt helvetet trots att det inte är i kaliber med vad du har fått gått igenom.
Tankarna har slagit mig hur fan man skulle reagera om ens föräldrar hastigt skulle gå bort och det är fan ingen lätt match att ens tänka på. Det är en självklarhet att dom "bara finns" där, ställer upp när det behövs, prata med några gånger i veckan och åka dit för att få en bit mat osv. Mina tankar är hur det blir sen när vardagen kommer tillbaka och allt som ska tas om hand med. Vad som händer med gården osv. Jag brukar slå bort tankar och tänka att mina föräldrar har minst 25-30år till att leva.
Kämpa på så kommer det bli bättre, men ändå inte normalt.
Hoppas du förstår att det finns en handfull här som har stor sympati för dig och "tycker om" dig på det sättet vi "känner" dig genom NH.
1 Guest(s)