June 3, 2001
Nu kanske ni tycker att jag är lite tjatig..
Jag har bara gjort en sån här tråd... nångång förut. 🙄
Iallafall...
Personerna* kommer att vara:
"Person A" = Jag.
"Person B" = "Linda runt Qken" (tjejkompis).
"Person C" = "Emilia" (snygg tjej).
"Person D" = "Some guy".
Kanske kommer bli lite rörigt.
För cirka en månad sen sa Person B till Person A att Person A hade en hemlig beundrarrinna (Person C).
Person A blir överlycklig och frågar Person B vem Person C är.
Person A blir lite smått sne när Person B vägrar säga vem Person C är.
Men Person A är säker på vem Person C är. Hihihi..
Person B säger att Person A har fel.
Efter mycket snack på MSN så försäger sig Person B till Person A.
Person A hävdar att han redan vet vem Person C är.
Person B och Person C samtalar om Person A på MSN.
Person B visar Person A lite loggar.
Det ser bra ut för Person A.
I dagarna så träffa Person A Person B och Person C på ett uteställe.
Gissa om Person A blir en aning kallsvettig och smått besviken när Person C är smått intim med Person D hela kvällen.
Person A kan inte lägga in "dödsstöten" på Person C på hela kvällen.
Person A är hederlig och vill inte förstöra för Person C och D och förvärra situvationen.
Kvällen är över och Person B får ett SMS av Person C.
Person C tycker att Person D är mö mer intressant än Person A.
Person C tycker även att det var pinsamt att träffa Person A eftersom Person A inte lyckades fixa snygg respons på Person C.
Person A vill köra över Person D med cykeln...
*Personerna heter något annat i verkligheten.
June 28, 2001
he he he
Första misstaget var nog att säga att du visste vem person C var, tänk om du tror att person C igenligen var person F och person B bara håller med för att person F är en annan tjejkompis som säkerligen skulle gilla person A oxå.
Sen är det ju ett för vanligt scenario du beskriver att det finns en till konkurant och ibland så kör tjejerna små trick och låter killarna "duellera" om henne.
tex att dom bjuder båda killarna på en fest och flörtar friskt med båda, då gäller det att vara först med att gå längst.
annars är det bara att krypa in i sovsäcken igen.
You have been fucked
September 12, 2001
dreamweaver wrote: [quote=Gueno]Person C tycker även att det var pinsamt att träffa Person A eftersom Person A inte lyckades fixa snygg respons på Person C.
Fattar inte. :-k Vadå fixa snygg respons?
Bara en idiotiskt bortförklarning av henne.
Som jag ser det ville hon spela ut killarna mot varandra och jag skulle inte vara förvånad över att hon egentligen ville få fart på person D genom person A.
Klassiker...
May 1, 2005
skiroy wrote: [quote=dreamweaver][quote=Gueno]Person C tycker även att det var pinsamt att träffa Person A eftersom Person A inte lyckades fixa snygg respons på Person C.
Fattar inte. :-k Vadå fixa snygg respons?
Bara en idiotiskt bortförklarning av henne.
Som jag ser det ville hon spela ut killarna mot varandra och jag skulle inte vara förvånad över att hon egentligen ville få fart på person D genom person A.
Klassiker...
Men var kommer pinsamheten in i bilden? :-k
Och är alltså då "fixa snygg respons" = "person A får genom uppvaktande person C att verka snygg/attraktiv/åtråvärd inför person D"?
Är det då pinsamt för C om A inte uppvaktar C? Då måste ju C först ha sagt till D att A verkligen gillar C, och att det sen inte visades, och därmed blir pinsamt för att det C sagt till D inte verkar stämma.
Hmm konstig röra alltihop. Men men, såna är dem de små söta flickorna. 😀
September 12, 2001
dreamweaver wrote: Hmm konstig röra alltihop. Men men, såna är dem de små söta flickorna. 😀
Konstigt röra blir det när du vill krångla till det i onödan. 😉
Men hallå där...alla är inte "små och söta" oavsett hur attraktiv någon kan vara till det yttre. Nej vissa är rena rama monster som slukar intet ont anande killar till rent fördärv. 🙂
May 1, 2005
skiroy wrote: [quote=dreamweaver]Hmm konstig röra alltihop. Men men, såna är dem de små söta flickorna. 😀
Konstigt röra blir det när du vill krångla till det i onödan. 😉
Inte lätt när det är svårt. 😛
skiroy wrote: Men hallå där...alla är inte "små och söta" oavsett hur attraktiv någon kan vara till det yttre. Nej vissa är rena rama monster som slukar intet ont anande killar till rent fördärv. 🙂
Jorå, jag har nog fått min beskärda andel av dem också. Satans sirener! 😡 Skönt att se iaf att någon råkar ut för dem på löpande band och har det sämre än mig! Tack Guneo! :bgrin:
3 Guest(s)