Gueno has done it again! [Tjejtråd] *Fniss*|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Gueno has done it again! [Tjejtråd] *Fniss*
skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
sp_UserOfflineSmall Offline
977107
November 13, 2005 - 4:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: [quote=whak]Hah jag hade rätt om Gueno och hans msn-brudar. 🙂

Eller kanske inte...
Person B och Person C träffa jag först IRL.

Ja och... ?
Saken är att du blev blåst från början till slut.

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
977110
November 13, 2005 - 4:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: You have been fucked

He wishes 😉

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
977113
November 13, 2005 - 4:34 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: Saken är att du blev blåst från början till slut.

Det tror jag med...
Jag är så jäfla lättlurad. :bgrin:

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1706
977120
November 13, 2005 - 4:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Tycker nog du får skylla dig själv, du skulle ju bara kört på när du träffade "person C". Du är ju knappast ensam i denna världen som du fick uppleva och det finns ALLTID någon som är bättre så det är lika bra att köra stehårt direkt! Tänk på det nästa gång!!

Combat
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 855
977131
November 13, 2005 - 4:53 pm
sp_Permalink sp_Print

hmm.. jag fattade inte ett jota av den hära tråden.. men skulle jag kunna få vara person G? bara undra, för det brukar alltid vara så att en helt ny person kommer in i slutet å ornar upp allt och får ligga med den fina princessan som är oskuld sen ca. 28år tillbaka... ?
Oj, blev jag oseriös nu... fölåt... 🙄

Gueno
Member
Medlem
977139
November 13, 2005 - 5:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Joni^ wrote: Tycker nog du får skylla dig själv, du skulle ju bara kört på när du träffade "person C". Du är ju knappast ensam i denna världen som du fick uppleva och det finns ALLTID någon som är bättre så det är lika bra att köra stehårt direkt! Tänk på det nästa gång!!

Jag är en passiv person.
Men efter denna erfarenhet så har det blitt ändring.
Va ute igår och svina lite. 🙄

Edit: Varför blir alltid mina tjejtrådar så poppis? :bgrin:

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
977153
November 13, 2005 - 5:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: [quote=Joni^]Tycker nog du får skylla dig själv, du skulle ju bara kört på när du träffade "person C". Du är ju knappast ensam i denna världen som du fick uppleva och det finns ALLTID någon som är bättre så det är lika bra att köra stehårt direkt! Tänk på det nästa gång!!

Jag är en passiv person.

Vad är det man brukar säga... hmm. Typ nånting med att dena enas sorg är den andres lycka eller nåt.

Du om någon har givit oss en hel del lycka :bgrin:

Laglorden
Member
Medlem
Forum Posts: 2243
977177
November 13, 2005 - 6:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Intresseklubben antecknar så pennorna glöder :bok:

😉

Hedjohn_znark
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 199
977224
November 13, 2005 - 7:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Person A vill köra över Person D med cykeln...

Mohahaha .Har backen något slut?

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
977227
November 13, 2005 - 7:55 pm
sp_Permalink sp_Print

dags att bli enuck eller munk? wink

Gueno
Member
Medlem
977713
November 14, 2005 - 7:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Hedjohn_znark wrote: Mohahaha .Har backen något slut?

Uppförsbacke + motvind + punka. cry :arg:

Tyrfing
Member
Medlem
Forum Posts: 2187
977755
November 14, 2005 - 8:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: [quote=Joni^]Tycker nog du får skylla dig själv, du skulle ju bara kört på när du träffade "person C". Du är ju knappast ensam i denna världen som du fick uppleva och det finns ALLTID någon som är bättre så det är lika bra att köra stehårt direkt! Tänk på det nästa gång!!

Jag är en passiv person.

Kan väll säga att du har blivit NH's "Big Brother" show ihoppackat i en person ;).

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
977756
November 14, 2005 - 8:13 pm
sp_Permalink sp_Print

jag tycker du gör såhär: person S och person L säger till person U att person T och person A inte gillar person S, sen om person K undrar så säger dom att person R och person I kom på allt - under uppsikt av person V och person A! person B kommer då säga åt person O att person K är en tönt, lite som person S är. person T och person Ä är jävligt bundisar så då kommer dom hålla ihop och sen pakta med person V, person E och person R. men det dom inte tänker på är att person I var gömd i buskarna tillsammans med person S och hört hela kuppen. då berättar dom det till person T och person Ä. men varför? jo därför att person L håller egentligen i spakarna, person L är samma person som person E och endast person T vet det. rent logiskt borde person F och person Ö kunna rösta ut person R nästa ö-råd. men det är expedition robinson eller någon annan dokusåpa det handlar om. kort sagt: person N, person A och person M är samma person som en annan - person N.

Förstår du? Så jävla förvirrad blir jag.

NES_Boy
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1308
977835
November 14, 2005 - 9:38 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: jag tycker du gör såhär: person S och person L säger till person U att person T och person A inte gillar person S, sen om person K undrar så säger dom att person R och person I kom på allt - under uppsikt av person V och person A! person B kommer då säga åt person O att person K är en tönt, lite som person S är. person T och person Ä är jävligt bundisar så då kommer dom hålla ihop och sen pakta med person V, person E och person R. men det dom inte tänker på är att person I var gömd i buskarna tillsammans med person S och hört hela kuppen. då berättar dom det till person T och person Ä. men varför? jo därför att person L håller egentligen i spakarna, person L är samma person som person E och endast person T vet det. rent logiskt borde person F och person Ö kunna rösta ut person R nästa ö-råd. men det är expedition robinson eller någon annan dokusåpa det handlar om. kort sagt: person N, person A och person M är samma person som en annan - person N.

Troligen det klokaste i hela tråden, du har mycket att lära oss andra vad gäller relationer :blink:

Edvuld
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1898
977889
November 14, 2005 - 11:09 pm
sp_Permalink sp_Print

En hemlighet. Det var jag. Jag är D. :bgrin: MUAHAHAHAH

Smirnoff
Member
Medlem
Forum Posts: 3881
977895
November 14, 2005 - 11:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Du verkar alltid ha stora förhoppningar på ditt motsatta kön, tare lugnt....

Vaniljflickan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1231
977897
November 14, 2005 - 11:30 pm
sp_Permalink sp_Print

NES_Boy wrote: [quote=abishai]jag tycker du gör såhär: person S och person L säger till person U att person T och person A inte gillar person S, sen om person K undrar så säger dom att person R och person I kom på allt - under uppsikt av person V och person A! person B kommer då säga åt person O att person K är en tönt, lite som person S är. person T och person Ä är jävligt bundisar så då kommer dom hålla ihop och sen pakta med person V, person E och person R. men det dom inte tänker på är att person I var gömd i buskarna tillsammans med person S och hört hela kuppen. då berättar dom det till person T och person Ä. men varför? jo därför att person L håller egentligen i spakarna, person L är samma person som person E och endast person T vet det. rent logiskt borde person F och person Ö kunna rösta ut person R nästa ö-råd. men det är expedition robinson eller någon annan dokusåpa det handlar om. kort sagt: person N, person A och person M är samma person som en annan - person N.

Troligen det klokaste i hela tråden, du har mycket att lära oss andra vad gäller relationer :blink:

Iallafall HUR man beskriver dem (ledtråd: versaler) 😉

Håller med Dreamweaver; fattar inte det där med "fixa snygg respons"?

Gueno, har du tänkt på att det skulle underlätta ganska mycket om man slapp sitta och koda om allas namn. Särskilt som lösningen inte är direkt hemlig. 🙄

Gueno
Member
Medlem
978227
November 15, 2005 - 5:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Vaniljflickan wrote: Håller med Dreamweaver; fattar inte det där med "fixa snygg respons"?

Gueno, har du tänkt på att det skulle underlätta ganska mycket om man slapp sitta och koda om allas namn. Särskilt som lösningen inte är direkt hemlig. 🙄

Alltså... tänk er att ni håller på och försöker limma på någon.
Denne "ser" inte era signaler.
Då lessnar man till slut och limmar på någon annan.

Ni får ta bokstäverna för va det är era trögtänkta sopprötter. :bgrin:

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
978328
November 15, 2005 - 8:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Ni får ta bokstäverna för va det är era trögtänkta sopprötter. :bgrin:

person D, person E och person T samlar ihop gänget för debatt. person Ä och person R tycker att person O är dum. person N håller med, person Ö tycker tvärtemot och person D vill inte ha något med saken att göra. person I kommer på idén om att rösta om saken. person G och person T är ludna kommunister och börjar vela. person F börjar tappa tålamodet och slår till person Ö, person R klarar inte av våldet och söker skydd hos person V, person I ringer polisen. person R slutar helt plötsligt att andas, person R dör. person A gråter, person N får panik och springer därifrån. person D och person E står kvar. det var deras plan hela tiden.

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
978349
November 15, 2005 - 9:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: [quote=Vaniljflickan]Håller med Dreamweaver; fattar inte det där med "fixa snygg respons"?

Alltså... tänk er att ni håller på och försöker limma på någon.
Denne "ser" inte era signaler.
Då lessnar man till slut och limmar på någon annan.

Ni får ta bokstäverna för va det är era trögtänkta sopprötter. :bgrin:

Om bruden inte märker att du raggar får du gå ett steg längre fram och göra lite kroppskontakt, börja lite lätt med en klapp på axeln bla bla bla, efter en stund är du nere på ryggen, sedan magen och Voila så har du fingrarna i trosorna.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 229
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL