November 29, 2003
Jag skulle haka på en forumpolare ner till GBG till "på två hjul" mässan.
Hade hört att hans Audi skulle vara grymm så inte tänkte man så mycket på det. Men när man satte sig i den så ändrades allt, i nackstäden fanns 2st skärmar ( en i vadera ) Fram sitter en gps som var dubbelt så stor som skärmarna. Sedan får man inte glömma ljudet, killen brukar vara på mässor och tävla i ljud, fick höra att han varit i final osv. Så ljudet var det bästa jag varit med om. 🙂 Så jag och en annan forum-polare satt och körde lite rally på PS2 ner till GBG.
May 19, 2003
skiroy wrote: [quote=Vamp]Får mig att tänka på Pimp My Ride =). Dom installerar jämt små LCD-monitorer i nackstöden.
Det är ju pimp när dom smäller in sådana i bilarna.
Sant, men är lite tjatigt tycker jag. Menar, man vet ju oftas i förväg vad dom kommer göra med en bil 😉
November 29, 2003
MrWeizel wrote: Visst, snygg bil och så. MEN, den är fan inte cool i mina ögon förrän den har hästkrafter i klass med utseendet i mina ögon.
Hästkrafter går före ljud och bild, i alla lägen. Och är bilen tillräckligt vass, så behövs ingen stereo 😛
Den är inte färdiogstylad eller färdig trimmad sade han.
Det enda trimmningen han hade gjort var chippat och bytt avgassystem.
Så bara att vänta och se.
January 28, 2003
whak wrote: Den är inte färdiogstylad eller färdig trimmad sade han.
Det enda trimmningen han hade gjort var chippat och bytt avgassystem.
Så bara att vänta och se.
Verkligen inte mer styling!
Den ser riktigt go ut nu, mer så blir det bara för mycket. Men mer trim vill vi se 🙂
June 3, 2001
whak wrote: Gueno känn dig smiskad. 🙂
http://www.audi-quattro.se
Inte mycket till smisk om man har sponsorer.
Vem som hällst kan ju bygga sådär då.
Inte så imponerad.
Var föresten och kolla på en RS6:a idag... 525hk/660nm, 19" vinterhjul, fullt utrustad.
"Bara" 619.000:-
2 Guest(s)