January 23, 2002
Lite som Gueno säger, har men väl fått sponsorer så finns det ju så mycket man kan göra och bilen är najs, visst är den det men den är inte så extrem med tanke på andra bilar med liknande sponsorer som man har sett på mässorna, där är den mer medelmåttig om man säger som så. 🙂
Fast man får ju inte sponsorer om man inte har skapat sig ett rykte om att man kan sina saker så killen är säkert duktig.
För övrigt så förstår jag inte varför han ska trimma bilen mer, bara onödigt med massa hästar i en bil som ändå aldrig kommer bli riktigt snabb pga. all extravikt som den har genom ljudutrustning m.m
Bättre å låta det vara lagom, ungefär som han har nu och sen köpa en annan bil som man använder som trimbil.
Fast & Furious/NFSU funkar inte i verkligheten, du bygger inte en 9-sekundersbil som är fullpackad med ljud och bildutrustning, blir för mycket vikt. 😛
whak wrote: Jag skulle haka på en forumpolare ner till GBG till "på två hjul" mässan.
Hade hört att hans Audi skulle vara grymm så inte tänkte man så mycket på det. Men när man satte sig i den så ändrades allt, i nackstäden fanns 2st skärmar ( en i vadera ) Fram sitter en gps som var dubbelt så stor som skärmarna. Sedan får man inte glömma ljudet, killen brukar vara på mässor och tävla i ljud, fick höra att han varit i final osv. Så ljudet var det bästa jag varit med om. 🙂 Så jag och en annan forum-polare satt och körde lite rally på PS2 ner till GBG.
Frän bil, funkar den också?? Som bil??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 28, 2001
Men alltså, så mkt väger inte en hyfsad stereo.
om föraren inte är väldigt överviktig eller har pasagerare med sig så kan man lätt inkluldera en duglig anläggning.
en ren gissning av mig, 12" bas med låda, slutsteg, 4 högtalare i dörrarna och slutsteg till dom, + huvudenhet och allt kablage kommer knappast över 20kg.
January 14, 2002
Mind wrote: Men alltså, så mkt väger inte en hyfsad stereo.
om föraren inte är väldigt överviktig eller har pasagerare med sig så kan man lätt inkluldera en duglig anläggning.en ren gissning av mig, 12" bas med låda, slutsteg, 4 högtalare i dörrarna och slutsteg till dom, + huvudenhet och allt kablage kommer knappast över 20kg.
bara min 15" bas i låda väger runt 50 kg.
January 28, 2003
Mind wrote: en ren gissning av mig, 12" bas med låda, slutsteg, 4 högtalare i dörrarna och slutsteg till dom, + huvudenhet och allt kablage kommer knappast över 20kg.
Jo, men det är knappast en anläggning du tävlar med utan att bli utskrattad 😛
Dessutom lär han ha stoppat in diverse dämp-material och sånt också för att få så bra ljud som möjligt.
October 31, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Mind]en ren gissning av mig, 12" bas med låda, slutsteg, 4 högtalare i dörrarna och slutsteg till dom, + huvudenhet och allt kablage kommer knappast över 20kg.
Jo, men det är knappast en anläggning du tävlar med utan att bli utskrattad 😛
Dessutom lär han ha stoppat in diverse dämp-material och sånt också för att få så bra ljud som möjligt.
Sån skit och meningslösa krockskydd gör att DODGEn är en lättviktare. Gött, ät gummi medi
1 Guest(s)