December 11, 2002
Jaa inte fan är det något fel på denna BMWn, jo designen!!!
507hk V10 (f1 motor) aaah det är bara HA BEGÄR!!!!
June 3, 2001
Joni^ wrote: Jaa inte fan är det något fel på denna BMWn, jo designen!!!
[-X Länka pr0n sådär.
Designen?
Snyggaste Bimmern någonsin!
April 13, 2004
http://www.rsportscars.com/fot.....t01_01.jpg
Hyffsat fräsch. 😮
June 3, 2001
Neam wrote: http://www.rsportscars.com/fot.....t01_01.jpg
Hyffsat fräsch. 😮
350 hästars V8:a är inte dumt alls.
Lite lättare än M3 CSL är den med
Men jag älskar CSL:en ännu mer.
December 11, 2002
Gueno wrote: [quote=Neam]http://www.rsportscars.com/foto/07/m3gtrstreet01_01.jpg
Hyffsat fräsch. 😮
350 hästars V8:a är inte dumt alls.
Lite lättare än M3 CSL är den med
Men jag älskar CSL:en ännu mer.
loaded CSL:en är inte så dålig den heller, fast jag gillar inte kompressor... blir bara massa oljud och skrammel. nä riktigt racing är med sugmotor!
March 11, 2003
Gueno wrote: [quote=Joni^]Jaa inte fan är det något fel på denna BMWn, jo designen!!!
[-X Länka pr0n sådär.
Designen?
Skulle snarare vilja säga bland de fulaste jag har sett. Linjespelet runt baklyktorna gör ju att det ser ut som om man skulle lagt till en Porsche-gen. Likaså ser fronten i profil inte ut att härstamma från bayern. Snarare från Tokyo som någon nämde....
IMHO så är 3.0 och 635 CSI det snyggaste BMW har byggt.
December 11, 2002
denstore wrote: [quote=Gueno][quote=Joni^]Jaa inte fan är det något fel på denna BMWn, jo designen!!!
[-X Länka pr0n sådär.
Designen?
Skulle snarare vilja säga bland de fulaste jag har sett. Linjespelet runt baklyktorna gör ju att det ser ut som om man skulle lagt till en Porsche-gen. Likaså ser fronten i profil inte ut att härstamma från bayern. Snarare från Tokyo som någon nämde....
ahnaj naj alla bmw bangles är fula som stryk! och fy på dig att dra porsche i bangle smutsen, 996or må vara skräp men dom är inte chris bangle design. sen är inte porsches #1 911 of all times en 996a heller =)
March 11, 2003
Joni^ wrote: [quote=denstore][quote=Gueno][quote=Joni^]Jaa inte fan är det något fel på denna BMWn, jo designen!!!
[-X Länka pr0n sådär.
Designen?
ahnaj naj alla bmw bangles är fula som stryk! och fy på dig att dra porsche i bangle smutsen, 996or må vara skräp men dom är inte chris bangle design. sen är inte porsches #1 911 of all times en 996a heller =)
911:an slutade vara snygg någon gång på 70-talet. Trots att jag inte är någon BMW-fan direkt, så finns det inte många bilar som jag tycker är fulare än Porsche. Hade valt beemer varje gång framför Porsche.
December 11, 2002
denstore wrote: [quote=Joni^][quote=denstore][quote=Gueno][quote=Joni^]Jaa inte fan är det något fel på denna BMWn, jo designen!!!
[-X Länka pr0n sådär.
Designen?
911:an slutate vara snygg någon gång på 70-talet. Trots att jag inte är någon BMW-fan direkt, så finns det inte många bilar som jag tycker är fulare än Porsche.
carrera RS 2,7L och 993 det är snygga porschar! och nej inte heller jag är ett bmw-fan, men vafan M:bilarna är det inget fel på :bgrin:
July 29, 2003
Joni^ wrote: HAHAHAHHAH! cl65 blev ju dragen av både ferrari 550 och aston martin i ett test som AMS gjorde, j**la tönt mercedes!
spana in specs på cl65 6xx hk 10xxnm i vrid. om du känner till ngt om bilar så skulle du inte skrivit som du gjorde 😀
tycker att bmw har blivit för mycke black man's wheels.. 😀
men på ngt sätt så har designen blivit råare .. o ser busigare ut 🙂
December 11, 2002
FonzzziE wrote: [quote=Joni^]HAHAHAHHAH! cl65 blev ju dragen av både ferrari 550 och aston martin i ett test som AMS gjorde, j**la tönt mercedes!
spana in specs på cl65 6xx hk 10xxnm i vrid. om du känner till ngt om bilar så skulle du inte skrivit som du gjorde 😀
tycker att bmw har blivit för mycke black man's wheels.. 😀
men på ngt sätt så har designen blivit råare .. o ser busigare ut 🙂
cl65an går fortfarande bara fort raktfram och ENDAST med automat... det är _gubbvarning_ på det!
October 1, 2003
Joni^ wrote: [quote=denstore][quote=Gueno][quote=Joni^]Jaa inte fan är det något fel på denna BMWn, jo designen!!!
[-X Länka pr0n sådär.
Designen?
Ajja bajja, porsche 996 är I N T E skräp, hellre en 996 än en m3 eller en m5, solklart.
2 Guest(s)