July 18, 2003
Edvuld wrote: [quote=zmutte]Alltså prostituerad räknas inte som dejt 😉
Jo, om man inte får reda på det föränn efter ligget.
Sant!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
June 3, 2001
Ctrl wrote: Just rubriken Gueno style är väl lite fel/oroande kanske.
1. Gueno brukar sällan lyckas komma till Dejtsteget
2. De ggr vi läst om hans så kallade dejts brukar det sluta fatalt.
3. Har för mig det ger otur att jämnföra sina dejts med Guenos.
:hrm:
Aja.. har iallafall blitt ett fenomen.
November 29, 2003
I tell you the true storry.
11:37 kliver jag på tåget.
Står och sms:ar med henne osv. Sen när vi är mellan Borlänge och Djurås så kommer konduktörern och frågar "nya resande", jag sitter då och bläddrar i Bilsport och lådsas inte höra henne, "NÅGRA NYA RESANDE!!!" "nej" svarar jag. Well får en utskällning och pröjsa så "glatt".
13:09
Tåget kommer till Rättvik.
Jag går mot stationen och ser två tjejer, tänker tanken "hem fort som fan". Kommer fram och den ena bruden drar. Den fula tjejen som jag ska date "kastar" sig över mig och kysser mig, men jag vrider bort huvudet och hon tträffar bara en liten bit på munnen.
Vi drar hem till henne och kikar på "brave heart".
Trodde aldrig filmen skulle ta slut.
När äntligen filmen var slut så gick vi ut och gick.
Våran gemensamma kompis ringer så jag snackar lite med henne och hon vill att vi ska komma till Leksand.
Så då tar jag och den fula "bruden" tåget till Leksand.
När vi väl är framme har jag en enda tanke, "jag ska spela så ointresserad som möjligt". Så jag hjälper min tjejkompis att flytta in. Sen på kvällen så ringer den ful tjejen's chef och undrar om hon kan jobba imorgon (Söndag). Här skiner jag upp som en sol, jag ska äntligen bli av med fanskapet. 😀
Resten av tiden har jag tillbringat med min tjejkompis. Bara chillat där i Leksand, rätt trevligt faktiskt. Om man bortser från den där hemska tjejen.
3 Guest(s)