February 16, 2005
_Danneman_ wrote: Vill du vara riktigt romantisk och originell så ska du köpa ett par röda tangasilkestrosor och rulla ihop dem så att de ser ut som en liten rosknopp, och binda fast den på en rosstjälk som du ger henne.
På kortet ska det stå:
"Den röda färgen representerar den passion jag känner för dig; silket din silkeslena hy...jag önskar du bar dem och tänkte på mig, tills jag sliter sönder dom och spänner på dig i skitan.
Din beundrare, Don Johan".Och om hon faller för det så ska du ta dig en ordentlig funderare på om du verkligen vill ha henne.
För som Groucho Marx menade när han vägrade gå med i en societetsklubb för att de hade den dåliga smaken att acceptera hans medlemsskap, så är ju den respekt man känner för en kvinna direkt proportionerlig till det förakt hon känner för den gris man är 😉
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
PS. du . (trådskaparen asså) vilken årskur går du i?
March 10, 2002
phantom wrote: [quote=Johan Nicklasson][quote=Dehman]Bjuda på fest är inte så smart. 😉 Inte första gången man ska träffa någon i.a.f.
funkade för mig.. mer än fyra år med samma tös...
Funkade för mig med, är inne på andra året nu 🙂
Jo det bryss på hur ens umgängeskrets är. Även hur blyg etc. man är. Jag är väldigt blyg och skulle aldrig ta med mig en tjej på en av våra fester första gången jag träffade henne. 😎
May 19, 2002
Dehman wrote: [quote=phantom][quote=Johan Nicklasson][quote=Dehman]Bjuda på fest är inte så smart. 😉 Inte första gången man ska träffa någon i.a.f.
Jo det bryss på hur ens umgängeskrets är. Även hur blyg etc. man är. Jag är väldigt blyg och skulle aldrig ta med mig en tjej på en av våra fester första gången jag träffade henne. 😎
Iofs kanske man inte ska bjuda henne på festen, det bästa är ju att träffa henne där och lägga på charmen
March 10, 2002
phantom wrote: [quote=Dehman][quote=phantom][quote=Johan Nicklasson][quote=Dehman]Bjuda på fest är inte så smart. 😉 Inte första gången man ska träffa någon i.a.f.
Iofs kanske man inte ska bjuda henne på festen, det bästa är ju att träffa henne där och lägga på charmen
Jo det är bättre, då behöver hon inte känna sig utanför eller något sådant heller. Då har hon förmodligen vänner där. =)
October 7, 2004
Johan Nicklasson wrote: [quote=_Danneman_]Vill du vara riktigt romantisk och originell så ska du köpa ett par röda tangasilkestrosor och rulla ihop dem så att de ser ut som en liten rosknopp, och binda fast den på en rosstjälk som du ger henne.
På kortet ska det stå:
"Den röda färgen representerar den passion jag känner för dig; silket din silkeslena hy...jag önskar du bar dem och tänkte på mig, tills jag sliter sönder dom och spänner på dig i skitan.
Din beundrare, Don Johan".Och om hon faller för det så ska du ta dig en ordentlig funderare på om du verkligen vill ha henne.
För som Groucho Marx menade när han vägrade gå med i en societetsklubb för att de hade den dåliga smaken att acceptera hans medlemsskap, så är ju den respekt man känner för en kvinna direkt proportionerlig till det förakt hon känner för den gris man är 😉
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
PS. du . (trådskaparen asså) vilken årskur går du i?
9an
October 7, 2004
azN- wrote: se det positiva i det hela.
Det hade varit mycket värre om hon gick i samma klass o du försöker, så visar det sig att hon inte gillar dig.
Då kan det bli pinsamt ett tag framöver att gå i skolan.
ähh kunde gått i min klass skit samma nu när de e slut snart, börjat snacka lite me henne på lunar nu så får se vad som händer......
February 12, 2003
. wrote: [quote=azN-]se det positiva i det hela.
Det hade varit mycket värre om hon gick i samma klass o du försöker, så visar det sig att hon inte gillar dig.
ähh kunde gått i min klass skit samma nu när de e slut snart, börjat snacka lite me henne på lunar nu så får se vad som händer......
Okej, förlåt att jag råkar gapflabba lite, men lunar?
Snacka med henne på riktigt för helvete!
October 7, 2004
Mean Machine wrote: [quote=.][quote=azN-]se det positiva i det hela.
Okej, förlåt att jag råkar gapflabba lite, men lunar?
Snacka med henne på riktigt för h*****e!
jo men de e ju normalt o åka hem till henne nu o börja snacka me henne?
hon har antagligen inte en jävla aning om vem ja e
February 12, 2003
. wrote: jo men de e ju normalt o åka hem till henne nu o börja snacka me henne?
hon har antagligen inte en j**la aning om vem ja e
Du börjar väl med att säga nånting till henne i skolan t.ex?
Inte ens Gueno är så lam att han använder lunar...:P
Eller förresten, jag vet inte...:)
February 12, 2002
Mean Machine wrote: [quote=.]jo men de e ju normalt o åka hem till henne nu o börja snacka me henne?
Du skulle bara veta vart han håller till... ( :cy: )
February 12, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Mean Machine][quote=.]jo men de e ju normalt o åka hem till henne nu o börja snacka me henne?
Med dig på pojjigt.se? :roll:;)
January 13, 2003
Mean Machine wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Mean Machine][quote=.]jo men de e ju normalt o åka hem till henne nu o börja snacka me henne?
Med dig på pojjigt.se? :roll:;)
Mobba inte en skånekreation :arg:
5 Guest(s)