November 27, 2003
_Danneman_ wrote: Vill du vara riktigt romantisk och originell så ska du köpa ett par röda tangasilkestrosor och rulla ihop dem så att de ser ut som en liten rosknopp, och binda fast den på en rosstjälk som du ger henne.
På kortet ska det stå:
"Den röda färgen representerar den passion jag känner för dig; silket din silkeslena hy...jag önskar du bar dem och tänkte på mig, tills jag sliter sönder dom och spänner på dig i skitan.
Din beundrare, Don Johan".Och om hon faller för det så ska du ta dig en ordentlig funderare på om du verkligen vill ha henne.
För som Groucho Marx menade när han vägrade gå med i en societetsklubb för att de hade den dåliga smaken att acceptera hans medlemsskap, så är ju den respekt man känner för en kvinna direkt proportionerlig till det förakt hon känner för den gris man är 😉
:worship: you are my new god :worship:
//Andreas
June 3, 2001
. wrote: har sett en tjej i skolan som går 2år under mig, sjukt snygg, men problemet e att man aldrig har snackat me henne eller så, vet typ bara vilken klass hon går i o va hon heter
<---- ny gueno? :blink:
WTF Människa! 😮
Du har ju 20000 gånger bättre utgångsläge än mig.
Du vet va hon heter, ca ålder.
Jag ska säga dig en sak... jag var i samma situvation när jag gick i skolan.. typ på 1900-talet.
En jääävligt fin tjej som jag hade halva inne på.
Tyvärr gick det åt h-e för att jag chabba bort allt (hur ska vi inte gå in på). :arg:
Kizo wrote: Det finns bara en Gueno.
Och det är vår Gueno! 😀
För att bli som jag måste man tänka som jag..
Dvs inte alls eller tala innan man tänker.
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Mean Machine] Inte ens Gueno är så lam att han använder lunar...:P
Eller förresten, jag vet inte...:)
Du skulle bara veta vart han håller till... ( :cy: )
Hörrödu.. lunar är det sista jag jag använder för romantik.
Mitt konto försvann på porrigt.se 😡
October 7, 2004
Gueno wrote: [quote=.]har sett en tjej i skolan som går 2år under mig, sjukt snygg, men problemet e att man aldrig har snackat me henne eller så, vet typ bara vilken klass hon går i o va hon heter
<---- ny gueno? :blink:
WTF Människa! 😮
Du har ju 20000 gånger bättre utgångsläge än mig.
Du vet va hon heter, ca ålder.
Jag ska säga dig en sak... jag var i samma situvation när jag gick i skolan.. typ på 1900-talet.
En jääävligt fin tjej som jag hade halva inne på.
Tyvärr gick det åt h-e för att jag chabba bort allt (hur ska vi inte gå in på). :arg:
Kizo wrote: Det finns bara en Gueno.
Och det är vår Gueno! 😀
För att bli som jag måste man tänka som jag..
Dvs inte alls eller tala innan man tänker.
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Mean Machine] Inte ens Gueno är så lam att han använder lunar...:P
Eller förresten, jag vet inte...:)
Du skulle bara veta vart han håller till... ( :cy: )
Hörrödu.. lunar är det sista jag jag använder för romantik.
Mitt konto försvann på porrigt.se 😡
bättre läge vettefan, e ju typ de ända man vet
edit: ta gärna varför de gick åt helvete via pm 😕
February 12, 2002
Eller så tror man att man vet hur dom tänker åsså kör du BB-style. Beställ hem några heta fotomodeller/porrskådisar från internet. Smuggla in dem på skolan å få det att verka som om de är heta utbytesstudenter. Sen när de har blivit en del av skolmiljön så blir en efter en av de här flickorna heta på dig å springer å flamsar efter dig. Då fattar skolan populräraste brud vilket kap du är åsså ger hon sig in i leken... 😀 Du måste förståss ha gett henne en liten vink om att du är intresserad först så hon vet hon har en chans, tjejer gillar inte att bli slagna på fingrarna av en annan tjej. :bok:
May 17, 2004
Collateral wrote: [quote=Gueno]Regel nummer 3 - Tro aldrig att du vet hur en tjej tänker.
Gueno, kan du säga alla regler?
har han äns någon rätt att uttala sig om regler? 😉
nu var vi elak här :bgrin:
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Eller så tror man att man vet hur dom tänker åsså kör du BB-style. Beställ hem några heta fotomodeller/porrskådisar från internet. Smuggla in dem på skolan å få det att verka som om de är heta utbytesstudenter. Sen när de har blivit en del av skolmiljön så blir en efter en av de här flickorna heta på dig å springer å flamsar efter dig. Då fattar skolan populräraste brud vilket kap du är åsså ger hon sig in i leken... 😀 Du måste förståss ha gett henne en liten vink om att du är intresserad först så hon vet hon har en chans, tjejer gillar inte att bli slagna på fingrarna av en annan tjej. :bok:
Kråkan, sluta se på tv. Det ger dig fixa idéer och det lär med 100% sanolikhet leda till femton nya trådar... 🙄
November 29, 2003
Känner mig också rätt vilsen när det gäller brudar, har en "på kroken" så att säga, men jag har en jävla "skräck" att åka tåg, tåget ska göra byte i Sala men jag är rädd för att byta tåg. Så mitt problem ärr att jag inte får fingrarna ur röven och pallar mig hem till henne. 🙁
December 28, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Eller så tror man att man vet hur dom tänker åsså kör du BB-style. Beställ hem några heta fotomodeller/porrskådisar från internet. Smuggla in dem på skolan å få det att verka som om de är heta utbytesstudenter. Sen när de har blivit en del av skolmiljön så blir en efter en av de här flickorna heta på dig å springer å flamsar efter dig. Då fattar skolan populräraste brud vilket kap du är åsså ger hon sig in i leken... 😀 Du måste förståss ha gett henne en liten vink om att du är intresserad först så hon vet hon har en chans, tjejer gillar inte att bli slagna på fingrarna av en annan tjej. :bok:
Det fick mig att tänka på Darin :cy:
Han borde ju ha en massa små fjortis tjejer efter sig nuförtiden.
December 28, 2004
whak wrote: [quote=Collateral] Det fick mig att tänka på Darin :cy:
Han borde ju ha en massa små fjortis tjejer efter sig nuförtiden.
Allvarligt vad i hela h-e är det som gör han "så j-a snygg"?
http://sneldarin.istheshit.net/
Jag tror det är TANDSTÄLLNINGEN!
July 14, 2003
Det som gör han snygg är att han är känd och speciellt att han är känd för att han sjunger vackra ballader...Det gör alla fjortistjejer helt galna...liksom tänk hur jävla status det är i den "världen" att va ihop med en kändis 🙂
ont: Jag är ju som jag är men jag hade iaf bara gått fram till henne och sagt, tjenare, jag tycker du verkar helt jävla kung så jag tänkte bara höra om vi kunde träffas eller något sånt 😀
October 22, 2002
whak wrote: Känner mig också rätt vilsen när det gäller brudar, har en "på kroken" så att säga, men jag har en j**la "skräck" att åka tåg, tåget ska göra byte i Sala men jag är rädd för att byta tåg. Så mitt problem ärr att jag inte får fingrarna ur röven och pallar mig hem till henne. 🙁
Vart går resan efter bytet i sala då? Sala är inte så hemskt som många tror, har tillbringat en hel del tid där eftersom jag gick i gymnasiet där. Om du är riktigt snäll så ska jag se till att du har någon som kan hålla din hand medans du väntar på det andra tåget 😛
1 Guest(s)