January 4, 2001
. wrote: [quote=azN-][quote=.][quote=optimuz]Bra! Hur går det för dig nudå, du skulle väl göra något idag i skolan? :-k
jodå hittills går de skit bra, tänkte fråga om hänga me på bio men e bara skit filmer på bion så....
"Kingdom of heaven" vafan, vet inte om det är någon sådan film du vill se menmen. :eye:
precis, fick just reda på att hon gillar en annan men tycker iaf ja e gullig så än finns de hopp!! :heart:
Du få väl se till att bräda honom då, säg att du känner mig, det raggningtricket brukar Delph1 använda, funkar varje gång... 😉
October 7, 2004
Coore wrote: [quote=.][quote=azN-][quote=.][quote=optimuz]Bra! Hur går det för dig nudå, du skulle väl göra något idag i skolan? :-k
jodå hittills går de skit bra, tänkte fråga om hänga me på bio men e bara skit filmer på bion så....
"Kingdom of heaven" vafan, vet inte om det är någon sådan film du vill se menmen. :eye:
precis, fick just reda på att hon gillar en annan men tycker iaf ja e gullig så än finns de hopp!! :heart:
Du få väl se till att bräda honom då, säg att du känner mig, det raggningtricket brukar Delph1 använda, funkar varje gång... 😉
hahahahah, jo de funkar ju säkert!! 🙄 😀
e synd att de inte e skola imorrn för nu känner man ju henne lite bättre så man vågar snacka me henne i skolan :blink:
March 10, 2002
Nomic wrote: [quote=Dehman]
Jag anser att man är olyckligt kär tills man får vad man suktar efter. 😉
haha, nej jag e inte olyckligt kär, jag blir bara helt enkelt inte kär, typ vart de en gång i hela mitt liv 😕
Dom kommer inte ofta, så när det väl kommer, så satsa allt! det gjorde jag...(och de gick åt h*****e ahaha)
lycka till
Där har du förmodligen din förklaring till varför du inte blir det...
July 14, 2004
Dehman wrote: [quote=Nomic][quote=Dehman]
Jag anser att man är olyckligt kär tills man får vad man suktar efter. 😉
haha, nej jag e inte olyckligt kär, jag blir bara helt enkelt inte kär, typ vart de en gång i hela mitt liv 😕
Dom kommer inte ofta, så när det väl kommer, så satsa allt! det gjorde jag...(och de gick åt h*****e ahaha)
lycka till
Där har du förmodligen din förklaring till varför du inte blir det...
lever hellre med att veta att jag gjorde mitt bästa och det dög inte, än att inte ha gjort något alls.
November 29, 2003
Gueno wrote: Hur har det gått?
Det gick inte för honom på första date:n
Nejdå men lika bra som för dig.
Säger bara en sak http://gueno.istheshit.net
2 Guest(s)