January 5, 2002
Ja, fyfan vad bra det var. Kom precis hem, tänkte att man borde skriva av sig innan man fimpar datorn.
Förbanden uppfyllde mina förväntningar och var apkassa som alla andra förband (det gyllene undantaget måste dock vara Disturbed när de var förband till Korn). Latin Kings var, som förväntat, ren jävla skit. Pugh hade potential men vid det laget var man trött och han var tillräckligt kass för att göra åtminstone mig irriterad. Till slut kom GT och styrde upp skiten, vet inte hur det var överlag men framme vid "staketet" var det röj som fan. Eller röj och röj, var mer folkfest än metalröj, men det var ju väntat 🙂
Stämningen var på topp, riktigt perfekt väder - varmt men ändå med lite svalkande blåst emellanåt. Fjortisbrudstätheten var väl så bra som den överhuvudtaget kunde bli (:D), så där har man väl inget att anmärka på. Såg f.ö. två stolpskott i bombarjackor och Gustav Vasa-frisyrer som såg ut att heila till Latin Kings, men jag vet inte, de kanske bara gjorde lite hiphopmoves 🙄 . Fula som fan var de i alla fall.
Kommer kanske med en längre redogörelse nån gång imorgon när jag förhoppningsvis är piggare.
Auf wiedersehen!
March 20, 2003
Jontez wrote: [quote=Pim_]Vilken stadio?
Stockholms Stadin ä deta på, eller va kansk mna sa säga 😛
Har ni party där hos datorn hemma där ni bor? de ar vi masor
Elias667 har redan svarat och nej jag skall upp o jobba om 6 timmar så jag har inte ngn phet fest på g just nu.
January 15, 2002
Pim_ wrote: [quote=Jontez][quote=Pim_]Vilken stadio?
Stockholms Stadin ä deta på, eller va kansk mna sa säga 😛
Har ni party där hos datorn hemma där ni bor? de ar vi masor
Elias667 har redan svarat och nej jag skall upp o jobba om 6 timmar så jag har inte ngn phet fest på g just nu.
Men den där elias får ta hensån till att jag inte hiner svara i tid inan någon annan svarar.
Äre någon som har en el 2 öl te mej? snällaplz :eye:
June 27, 2002
Vafan Gyllenetider suge rju sten hårt nästan lika mycket som när Gessle skriker och hostar ensam.
Pugh var visst det enda musikaliska på den där spelningen han kan iallafall skriva texter som är bra.
Gyllenetider var någorlunda när de körde på 80 talet men nu suger de ju lika mycket pung som den där jävla hej Monika.
January 5, 2002
Jontez wrote: Ja, dedär var verkligen kalas. Men det var alldeles förmycket förband. Kändes som en evighet innan dom kom. Men det var verkligen drag!
Ja, men det var ju för att man var tvungen att komma dit klockan fem när de öppnade för att få platser långt fram som det tog sån tid. GT började klockan nio, fyra timmar åt helvete 🙂 Nej, förbanden lyckades inte med att liva upp publiken, snarare irritera den.
January 5, 2002
Super-Svensson wrote: OOOOOOUF!
FY FAN VA BRA DE VA!!
Ruggit hälig konsert, men du Snyde hur ser du ut? 😛
Ja stod fan precis vid staketet, kanske såg dig då ?
Aja, jävligt härlig kväll, men säkerhet? Fanns det? Vi tog fan in 10 bärs utan problem.
Chill !
Staketet var väl trettio meter brett, men visst 😀 Vit t-shirt med blå kanter (i halsen och ärmarna vill säga) och brunt hår. Säkerheten vet jag inget om, vi drog vår bira innan vi gick in, funkade lika bra det 🙂
February 22, 2003
snyde wrote: [quote=BelGarath]Jaa visst är de töntigt
de är musik man lyssnar på när man är nykär och glad
Ja, för fan, varför ska man vara glad för?
*Drar på Pluton Svea, här ska hatas som aldrig förr* 🙄
Var inte så jag menade det är tillåtet att vara glad 😀 men när man är nykär är man sådär äckligt glad och kan lyssna på allt möjligt sliskigt skit 😛
February 15, 2003
snyde wrote: [quote=Super-Svensson]OOOOOOUF!
FY FAN VA BRA DE VA!!
Ruggit hälig konsert, men du Snyde hur ser du ut? 😛
Ja stod fan precis vid staketet, kanske såg dig då ?
Aja, jävligt härlig kväll, men säkerhet? Fanns det? Vi tog fan in 10 bärs utan problem.
Chill !
Staketet var väl trettio meter brett, men visst 😀 Vit t-shirt med blå kanter (i halsen och ärmarna vill säga) och brunt hår. Säkerheten vet jag inget om, vi drog vår bira innan vi gick in, funkade lika bra det 🙂
Hehe sant, aja hade ingen direkt koll på folket runt omring mig, bara brudarna framför :).
Hehe vi tänkte svepa allt innan, men jag är glad att vi inte gjorde det. Det var ju klockrent att sitta därinne i solen å svepa kall bärs.
Som sagt : CHILL !
3 Guest(s)