January 5, 2002
BelGarath wrote: Var inte så jag menade det är tillåtet att vara glad 😀 men när man är nykär är man sådär äckligt glad och kan lyssna på allt möjligt sliskigt skit 😛
Personligen gillar jag att vara sådär äckligt glad som man är när man är nykär, det är förmodligen en av de bästa känslorna som går att uppleva, men att man skulle börja lyssna på sliskig skit för det? Nja... 😀
January 5, 2002
Super-Svensson wrote: FÖrresten så tyckte jag TLK var ganska roliga, haha då hade man något att skratta åt iaf.
Men VARFÖR hade den ena snubben en blöja på huvet? 🙄
TLK, behöver man säga mer eller? Förvånade mig att ingen kastade bananer på dem, nu tänkte ju inte jag på det då, men jag hade förmodligen gjort det om jag hittat någon banan. Låg ju massa bananskal överallt så nån måste ju haft med sig bananer.
January 5, 2002
Förresten, var det bara jag som tyckte att ljudet var ovanligt lågt? Speciellt under förbanden (man behövde ju inte ens öronproppar då), men även under GT (de verkade ha höjt volymen lite då). Inte för att det var dåligt eller så, men jag tyckte bara att det var lite tystare än vanligt 🙂
På Maiden i fjol var det ju satans mycket högre, men å andra sidan, Maiden är ju Maiden 😀
2 Guest(s)