April 25, 2003
April 25, 2003
April 25, 2003
February 19, 2002
Pim_ wrote: Ingen tvingar dig att läsa på gymnasiet, det är för ditt eget bästa 🙂
Tänk på det varje dag du får läxor, inlämningsuppgifter och prov....frivilligt....
Det är ju iofs en sanning med modifikation. Det är frivillgt att börja, men har man väl valt att börja så är det fullt ut...
Börjar trean på Teknikprogrammet imorgon... Tips till ettor är att hänga med från början... Gör man bara det så löser det sig oftast.
July 8, 2003
Gymnasiet? Jaha, gör inte som jag: Gå till gymmet varje lektion. Iofs har jag kanske inte problem nu men det kunde varit bättre. Gå på lektionerna, gör läxorna så fort som möjligt och plugga lite varje dag istället för allt dagen innan.
P.S Gymnasieflickor (17-19 år) är mycket FIIIIIINA, njut av utsikten medan du kan för när du börjar högskolan kan du hamna i en klass men 30+ töser, inte lika fint. D.S =)
March 20, 2003
heyl wrote: [quote=Pim_]Ingen tvingar dig att läsa på gymnasiet, det är för ditt eget bästa 🙂
Tänk på det varje dag du får läxor, inlämningsuppgifter och prov....frivilligt....
Det är ju iofs en sanning med modifikation. Det är frivillgt att börja, men har man väl valt att börja så är det fullt ut...
Att hoppa av är väl inga problem? Var ju ngra år sedan jag gick men då fanns det folk som gav upp......
July 9, 2003
Pim_ wrote: [quote=heyl][quote=Pim_]Ingen tvingar dig att läsa på gymnasiet, det är för ditt eget bästa 🙂
Att hoppa av är väl inga problem? Var ju ngra år sedan jag gick men då fanns det folk som gav upp......
visslar lite oskyldigt... 🙄
February 19, 2002
Pim_ wrote: [quote=heyl][quote=Pim_]Ingen tvingar dig att läsa på gymnasiet, det är för ditt eget bästa 🙂
Jovisst är det så, att man kan hoppa av. Men tyvärr så tolkar vissa gymnasieskolans "frivillighet" som att det är frivilligt vilka lektioner man ska gå på och vilka uppgifter man ska göra... Alltså att man kan göra lite som man vill. Och det är ju bara delvis sant.
April 25, 2003
August 20, 2001
heyl wrote: [quote=Pim_][quote=heyl][quote=Pim_]Ingen tvingar dig att läsa på gymnasiet, det är för ditt eget bästa 🙂
Jovisst är det så, att man kan hoppa av. Men tyvärr så tolkar vissa gymnasieskolans "frivillighet" som att det är frivilligt vilka lektioner man ska gå på och vilka uppgifter man ska göra... Alltså att man kan göra lite som man vill. Och det är ju bara delvis sant.
De som tycker det är frivilligt vilka lektioner man ska gå på är oftast de som förstör för resten av klassen...
1 Guest(s)