October 20, 2001
Smirnoff wrote: Wieee, nu har man börjat på gymnasiet än så länge är det kul och schemat rockar bara 3 matte lektioner och 1 svenska lektion i veckan 😉 muhhaha
Och bra käk är det också, och det bästa av allt juice maskinerna 😉 8)
Jag har bara två 😛
Och ingenfysik lr Idrott förenn vecka 43.... 4lektioner av 17 borta 😀
Skolan har typ inga läxor å prov, bara grupparbeten....
Och så får jag bärbar dator på onsdag nästa vecka 😀
June 23, 2002
Kom hem för skolan för ett tag sen hade 2st lektioner Datorkunskap och Idrott, hade 2timmar rast mellan dem, fick just veta att jag ska ha massor av håltimmar för vi skulle ha fyra idrotts lektioner i veckan men blev bara 2st till slut och det stod fyra på schemat så där blev det massa håltimmar. 🙂
Gymnasiet verkar underbart om man jämnför med högstadiet. 😀
September 13, 2002
keffing wrote: äh fan gymnasiet är en barnlek... lika lätt som högstadiet, ofta lättare... nu känns det som om man kunde hoppat över nian och börjat gymnasiet direkt efter åttan... man gör samma saker i ettan som i nian nästan hela tiden...
det beror lite på vad du läser till..
på de praktiska linjerna så gör du fan inte samma som i nian
July 8, 2003
keffing wrote: äh fan gymnasiet är en barnlek... lika lätt som högstadiet, ofta lättare... nu känns det som om man kunde hoppat över nian och börjat gymnasiet direkt efter åttan... man gör samma saker i ettan som i nian nästan hela tiden...
Jag måste hålla med, kändes som allt bara var upprepning. Det enda nya var typ Företagsekonomin, ALLT annat hade man läst om och om igen i flera år.
2 Guest(s)