October 10, 2001
Varför måste alla skryta om sina superdatorer i signaturen. Det är ju elakt mot oss som sitter med dåliga burkar. Varje gång man läser ett inlägg och sedan ser signaturen där det står om en 1200 MHz:are med 57 GB HD eller någonting liknande så sneglar man ned åt sidan på sin egen 500 och blir deprimerad.
Nej! Så får det inte vara! Ta bort datorerna ur signaturen, visa barmhärtighet mot mig och mina gelikar!
*sparkar på sin dåliga dator och önskar att han hade en bättre*
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-10-19 14:30 ]
December 23, 2000
AMD Thunderbird 1000@14000 Mhz, 170 Gb HDD space, 512 MB PC133@140 MHz Mosel Vitelic
osv. osv...!
June 15, 2001
August 22, 2001
September 12, 2001
Hahaha..hur kan du sitta o klaga på din dator??
Kolla här..min nuvarande skrälle..
p 200/262 mmx..Asus tx97,mosel 256,WD 14G ca o WD 4g,pioneer dvd 105s,Realmagic hollywood+
Kallar du det för en värsting???
Skulle inte tro det men funkar stabilt som berget i väntan på att jag skruvat ihop min nya skojiga dator..
September 12, 2001
On 2001-10-19 20:43, LeviAthaN wrote:
Hey! När allt annat krisar sig har jag endast en bärbar P90 till hands...!
Sug på den ni! 😀
Om du vill så kan jag skänka dej några mobos med prolle o minnen..dock e dom inramade o upphängda på väggen..men men dom rockar fett..det är nämligen allt från 286,386 o 486..hoho tuffa prylar det
October 10, 2001
On 2001-10-19 20:53, skiroy wrote:
On 2001-10-19 20:49, Quaero wrote:
Jag tänker visst klaga på min 500, den är kass!Bhaaa..jag kan få den att rocka bättre..det är inte datorn som gör det utan den som sitter vid datorn som gör det
Så kan det inte vara, i sådana fall skulle ju min dator vara bra men den är kass. Din tes håller alltså inte.
June 15, 2001
September 12, 2001
Alltså quaero..på vilket sätt är din dator kass???..jämför med min..jag kan visserligen köra ett lir som ibland överstiger minsta konfig men då å andra sidan ser grafiken ut som streckgubbar
Din datorkonfig e ju körbar på de flesta lir utan att det ska lagga o ha sig..inte sant eller så är dina krav en smula för höga..Nope det här är inte någon som helst kritik över dej..ok???
October 10, 2001
Egentligen så är det inget fel på hastigheten, jag är bara irriterad på att den krånglar hela tiden, borde formatera och köra en total ominstallation av systemet snart.
Men jag tycker fortfarande att folk ska ta bort datorerna ur signaturen, det är ju deprimerande att se alla andras datorer.
September 12, 2001
On 2001-10-19 21:13, Quaero wrote:
Egentligen så är det inget fel på hastigheten, jag är bara irriterad på att den krånglar hela tiden, borde formatera och köra en total ominstallation av systemet snart.
Men jag tycker fortfarande att folk ska ta bort datorerna ur signaturen, det är ju deprimerande att se alla andras datorer.
Formatera gärna om med allt vad det innebär..men mitt bästa tips när det gäller prg som man installerat o sedan raderat..jag menar..jag testar massor av prg o för varje prg jag tagit bort så går jag alltid in i win o winsystem mappen o letar reda på skräp som dll.ini o annat skit som blev över efter jag avinst prg o kastar bort detta..jag lovar.. det är lite jobb men jag har inte behövt göra någon som helst ominst sedan jag satte ihop datorn.
I mitt tycke så tycker jag att alltför många gör omformateringar alltför mkt o onödigt..se till att rensa bort en massa crap som blev över efter det senaste borttagna prg..jaja..det här blev lite långt :hehe:
Men men.. det finns massor av olika tips,knep o tweaks som kan maximera datorn..gör det lr tjoppa ihop en ny dator..
1 Guest(s)