October 29, 2001
August 27, 2004
MoNsTeR wrote: Börja på gym i stället å bli en riktig biff. Sen kommer ingen våga slåss med dig
får fan inte gå på gym 👿 grr..tränar hemma några år sen blir de gym...vill lära mig lite kuliga slag osv..borde finnnas nå filmer på olika slag som man kan lära sig..orka slå en rak höger hela tin osv 🙄
liksom "orka/orka/orka" gå på typ karate i 7år o lära sig 5slag lr liknande :bgrin:
January 14, 2002
XM wrote: [quote=MoNsTeR]Börja på gym i stället å bli en riktig biff. Sen kommer ingen våga slåss med dig
får fan inte gå på gym 👿 grr..tränar hemma några år sen blir de gym...vill lära mig lite kuliga slag osv..borde finnnas nå filmer på olika slag som man kan lära sig..orka slå en rak höger hela tin osv 🙄
liksom "orka/orka/orka" gå på typ karate i 7år o lära sig 5slag lr liknande :bgrin:
hur svårt är det.. slå med vänster nästa gång? (inte för att jag tror det någonsin varit "någon gång")
August 27, 2004
Quarzi wrote: [quote=XM][quote=MoNsTeR]Börja på gym i stället å bli en riktig biff. Sen kommer ingen våga slåss med dig
hur svårt är det.. slå med vänster nästa gång? (inte för att jag tror det någonsin varit "någon gång")
😀 inte så svårt att slåss ju...enklast är att skaffa en pistol..då behöver man ej slå ett slag :bgrin:
March 15, 2002
XM wrote: [quote=MoNsTeR]Börja på gym i stället å bli en riktig biff. Sen kommer ingen våga slåss med dig
Låter jobbigt. Blir du sånhär så vill nog ingen slåss med dig
ftp://hififorum:musik@hififorum.knaak.dk/MoNsTeR/Arnold%20Pumpar%20p%E5%20gymmet.mpeg
January 14, 2002
XM wrote: [quote=Quarzi][quote=XM][quote=MoNsTeR]Börja på gym i stället å bli en riktig biff. Sen kommer ingen våga slåss med dig
😀 inte så svårt att slåss ju...enklast är att skaffa en pistol..då behöver man ej slå ett slag :bgrin:
vad är meningen med att slåss?? vara cool? i självförsvar om någon annan knäppjök ger sig på en kan vara acceptabelt.. men på dig så låter det som att du vill lära dig att slåss för att skryta och försöka vara cool..
August 20, 2001
Quarzi wrote: vad är meningen med att slåss?? vara cool? i självförsvar om någon annan knäppjök ger sig på en kan vara acceptabelt.. men på dig så låter det som att du vill lära dig att slåss för att skryta och försöka vara cool..
Exakt. Det är lätt att slåss, men det är mycket svårare att inte slåss...
April 23, 2003
http://www.multilevelmoves.com
welcome to my world.
January 14, 2002
Grayfox wrote: http://www.multilevelmoves.com
welcome to my world.
joe eigo är grym.. skulle hellre vilja vara som han än en muskelknutte som ronnie coleman
http://quarzi.mine.nu/Start/Up.....onnie1.JPG
http://quarzi.mine.nu/Start/Up.....onnie2.JPG
Edit: även om han tar närmare ett ton i benpress
August 27, 2004
Quarzi wrote: [quote=XM][quote=Quarzi][quote=XM][quote=MoNsTeR]Börja på gym i stället å bli en riktig biff. Sen kommer ingen våga slåss med dig
vad är meningen med att slåss?? vara cool? i självförsvar om någon annan knäppjök ger sig på en kan vara acceptabelt.. men på dig så låter det som att du vill lära dig att slåss för att skryta och försöka vara cool..
nej nej..bara för self defence.. inget annat .. lr lr ifall nån är jävligt dum osv.. kan man ju få ryck
3 Guest(s)