October 27, 2001
XM wrote: [quote=Gamblor]Det är enklare och bättre att lära sig att undvika slagsmål än att lära sig slåss effektivt.
om man ej kan undvika då..
Då får man bli bättre på att undvika.
Jag är en lugn person och försöker alltid undvika slagsmål och har lyckats rätt bra än så länge (Kanske beror på att jag är närmare 2m lång också, I guess we'll never know).
January 14, 2002
i mitt 18 åriga liv så har jag aldrig varit i bråk en enda gång, de gånger nånting hänt någon polare (enstaka gånger) så brukar det vara jag och en annan kompis som går emellan och försöker avstyra bråk, dvs det blir bara tjaffs. och det slutar lyckligt 😛
att vara storbyggd ska man inte utnyttja på fel sätt som att bråka. försök att avstyra det i stället.
August 27, 2004
MoNsTeR wrote: [quote=XM][quote=Gamblor]Det är enklare och bättre att lära sig att undvika slagsmål än att lära sig slåss effektivt.
Då bör man stanna hemma
vafn kan ju inte sluta skolan för några ungar slår mig !?!?! 😕
får väl bli stor o stark o ge dom stryk 1gång så vågar dom aldrig slå mig mer =/
January 14, 2002
XM wrote: [quote=MoNsTeR][quote=XM][quote=Gamblor]Det är enklare och bättre att lära sig att undvika slagsmål än att lära sig slåss effektivt.
Då bör man stanna hemma
får väl bli stor o stark o ge dom stryk 1gång så vågar dom aldrig slå mig mer =/
om det är i skolan de slår dig går man till rektorn.. om inte han/hon gör nått byt skola
March 21, 2003
macrus wrote: [quote=Farbror]Hur gammal är du ?
Och sen så får du nog räkna med att lägga ner minst 2 år om du vill kunna någon sorts kampsport mer än boxning(ej avancerad) ....
Viperboyy är väl en 13-14år, och det är ju viperboyy så.
Haha kasnke det (visste inte att det va viper trodde det var hans tvilling eller nått)...Är det inte föbjudet att joina forumet igen men under annat namn ? (Eller det kanske e nått annat forum) :bgrin:
EDIT: Oj då vart man Leet (1337) .... [Image Can Not Be Found]
August 27, 2004
Quarzi wrote: [quote=XM][quote=MoNsTeR][quote=XM][quote=Gamblor]Det är enklare och bättre att lära sig att undvika slagsmål än att lära sig slåss effektivt.
Då bör man stanna hemma
om det är i skolan de slår dig går man till rektorn.. om inte han/hon gör nått byt skola
14år...rektorn bryr sig inte så mkt..kanske tar upp de lite men de hindrar inte från att skit ungarna slutar! 😕 weei skolan e kul...baxxade ett mobo/nätagg/graffe idag weeii men dom sög..
känns lite onödigt att byta skola för att nån slår en...
jobbigt ifall nån slår en..sen slår man tebax.. då slår dom tebax osv blir de värre o värre till slut får han ryck o slår nästan ihjäl en.. 😛
June 23, 2002
XM wrote: [quote=Quarzi][quote=XM][quote=MoNsTeR][quote=XM][quote=Gamblor]Det är enklare och bättre att lära sig att undvika slagsmål än att lära sig slåss effektivt.
Då bör man stanna hemma
14år...rektorn bryr sig inte så mkt..kanske tar upp de lite men de hindrar inte från att skit ungarna slutar! 😕 weei skolan e kul...baxxade ett mobo/nätagg/graffe idag weeii men dom sög..
känns lite onödigt att byta skola för att nån slår en...
jobbigt ifall nån slår en..sen slår man tebax.. då slår dom tebax osv blir de värre o värre till slut får han ryck o slår nästan ihjäl en.. 😛
Hahaha, skrattretande.
Värsta cool baxxa saker från skolan elit, vad är meningen med det? Har du inte råd med såna saker som skolorna har? Kostar väl några få hundra kronor att köpa.
Sen antar jag att du är ganska klen? Inga polare? Mobbad?
Om det nu inte är så farligt så kan dem inte slå speciellt hårt. Om dem hade slagit hårde hade det berört dig mer och du hade nog inte viljat gå kvar där.
Kan du inte slåss alls eller? Dra tillbaka eller putta iväg honom eller nåt.
Eller så låtsas du få världens ryck och börjar skrika och ser helt galen ut.
August 16, 2002
hmm om jag ska vara on topic nu så tycker jag att det bästa sättet att lära sig självförsvar är boxning...
OMG! BOXNING! ROFLOLMAO
det som jag skrev ovan kanske vissa tycker, men dom kan suga kuk... jag har tränat brottning i 9 år, kung fu i 3 år och kickboxning nu 1.5 år, och boxning lite halft av och till... om man inte har 3-4 år på sig så ska man ta boxning, det är det som snabbast ger resultat... alla japanska kampsporter kan man skita i, samma med kung fu o shit, dom ser fina ut på film men thats it, det är min åsikt... inget där du måste lära dig en massa ramsor på utrikiska och ha på dig en pyjamas o shit...
på boxningen så lär du dig skydda mot slag, du lär du slå hårt och framförallt så är teknikerna jävligt simpla, om man ens kan kalla dem tekniker... och det är simpelt som är bra... du kommer troligen aldrig att använda sparkar förutom den uråldriga kinesiska dicksparken och den heliga tekniken knä i bröstkorgen när du slåss/försvarar dig...
edit: jag bor i bromsten bredvid rinkeby så jag vet detta av erfarenhet... kan väl inte säga att jag slåss ofta men det händer ju...
March 10, 2002
skiroy wrote: [quote=XM][quote=Extatic]XM, smart att ta samma msn som till din förra användare. (viperboyy)
? har inte den jag har nu ? lr? 😮
men lägg ner offtopic..bara onödigt skitsnack
Hej på dig vippepojken.
Du är ju bannad.
Och blir bannad en gång till nu.
Tackar vi för. 8)
2 Guest(s)