February 12, 2002
Redfaction wrote: Vissa muslimer är ju fan helt galna och tror verkligen på att Allah eller hur det stavas finns.
Tycker alla religioner är sjuka, vafan ska det vara så j**la svårt att tror på sig själv och att man själv är den enda som kan göra att ens problem försvinner.
Inte vet jag men att knyta en bomb runt kroppen och sen spränga sig för att statuera ett emempel tycker jag iaf verkar vara rätt handlingskraftig och att ta saken i egna händer. Så det inte blir några missförstånd menar jag, en bomb säger ju mer än tusen ord. Annars hade de väl bara suttit och bett hela dagarna och trott att Allah skulle döda alla deras fiender.
Dock så tror jag på Gud, men vad de har med saken att göra vet jag inte. 🙂
August 2, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Inte vet jag men att knyta en bomb runt kroppen och sen spränga sig för att statuera ett emempel tycker jag iaf verkar vara rätt handlingskraftig och att ta saken i egna händer. Så det inte blir några missförstånd menar jag, en bomb säger ju mer än tusen ord. Annars hade de väl bara suttit och bett hela dagarna och trott att Allah skulle döda alla deras fiender.
En bomb säger mer än tusen ord. Gammalt Al-Quida ordspråk?
December 17, 2005
nXsty wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Inte vet jag men att knyta en bomb runt kroppen och sen spränga sig för att statuera ett emempel tycker jag iaf verkar vara rätt handlingskraftig och att ta saken i egna händer. Så det inte blir några missförstånd menar jag, en bomb säger ju mer än tusen ord. Annars hade de väl bara suttit och bett hela dagarna och trott att Allah skulle döda alla deras fiender.
haha :)R :)R :)R
September 5, 2001
nXsty wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Inte vet jag men att knyta en bomb runt kroppen och sen spränga sig för att statuera ett emempel tycker jag iaf verkar vara rätt handlingskraftig och att ta saken i egna händer. Så det inte blir några missförstånd menar jag, en bomb säger ju mer än tusen ord. Annars hade de väl bara suttit och bett hela dagarna och trott att Allah skulle döda alla deras fiender.
April 10, 2003
_Bjornstrom_ wrote: [quote=nXsty][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Inte vet jag men att knyta en bomb runt kroppen och sen spränga sig för att statuera ett emempel tycker jag iaf verkar vara rätt handlingskraftig och att ta saken i egna händer. Så det inte blir några missförstånd menar jag, en bomb säger ju mer än tusen ord. Annars hade de väl bara suttit och bett hela dagarna och trott att Allah skulle döda alla deras fiender.
haha :)R :)R :)R
:)R :)R :)R
October 9, 2001
Redfaction wrote: Vissa muslimer är ju fan helt galna och tror verkligen på att Allah eller hur det stavas finns.
Tycker alla religioner är sjuka, vafan ska det vara så j**la svårt att tror på sig själv och att man själv är den enda som kan göra att ens problem försvinner.
Jag tror inte personligen på någon religion men dock vet jag att hade inte min moder haft något att luta sig tillbaka på hade hon inte klarat det, eftersom min broder dog när han var tretton. Det jag vill säga är att Religion kan vara bra till att söka tröst i.
March 19, 2003
Fint argument de har.
Muslims are the cleanest people on the earth .... Why ? ... for example : How many time you clean your Ears in the Month !??
1 or 2 times in the month ...hehehe .... we clean our Ears 5 times in the day!! then ... we're The Cleanest!!
Islam ( Command us) to be clean all the time ... from anything not like you!!! ...
October 25, 2003
http://www.resedagbokEN.se kanske?
January 18, 2004
Tindy wrote: http://www.resedagbokEN.se kanske?
vad ägda.
April 14, 2006
April 14, 2006
Mind wrote: [quote=OVisK]Googla på inurl:admin=false om ni vill hacka lite 🙂
Jag talar inte om hur ni ska göra men använd lite fantasi.
ja, hittar inget speciellt. ingen info eller nånting.
Beskriv vad man kan göra med den informationen.
Man hittar massa sidor gjorda av folk som aldrig borde släppts ut på internet.
Jag påstår inte att det funkar på alla dessa men pröva ändra till admin=true i länken på sidorna du hittar och se vad som händer 🙂
Åtminstone den sidan som kommer högst uppe på sökningen är illa ute men det finns flera om man orkar leta.
Gör man så crappiga sidor så förtjänar man att bli hackad.
1 Guest(s)