February 9, 2002
Det här bevisar verkligen att hackers har högre moral än vita huset (som iofs sätter ribban väldigt lågt) 😀
September 24, 2001
Coore wrote: [quote=nevermind]Hade jag hackat NASA hade jag nog fått lite svårt att hålla tyst om det :)...
haha.... Jag skulle nog vara tyst som en mur... tjänar ju ingenting till att säga att man har gjort det... om man inte är sån att man vill vara häfftig inför andra...
Jo det är nog sant... fast hade dom vart riktigt 1337 så hade NASA aldrig vetat om det 😉
December 25, 2000
Coore wrote: [quote=nevermind]Hade jag hackat NASA hade jag nog fått lite svårt att hålla tyst om det :)...
haha.... Jag skulle nog vara tyst som en mur... tjänar ju ingenting till att säga att man har gjort det... om man inte är sån att man vill vara häfftig inför andra...
Antingen hackar man för att visa hur cool man är eller för att tjäna pengar, vad skulle det annars vara för vits 🙂
January 4, 2001
ViU wrote: [quote=Coore][quote=nevermind]Hade jag hackat NASA hade jag nog fått lite svårt att hålla tyst om det :)...
Antingen hackar man för att visa hur cool man är eller för att tjäna pengar, vad skulle det annars vara för vits 🙂
testa sig själv så klart.. det e alltid kul.. 😉
December 25, 2000
Coore wrote: [quote=ViU][quote=Coore][quote=nevermind]Hade jag hackat NASA hade jag nog fått lite svårt att hålla tyst om det :)...
testa sig själv så klart.. det e alltid kul.. 😉
Ja men då berättar man självklart för så många som möjligt att det var man som gjorde det 🙂 annars är det inte roligt
1 Guest(s)