January 26, 2004
http://upl.mine.nu/uplfolders/....._forum.rar
http://forum.sweclockers.com/s.....did=236385
Lyssna igenom hela 🙂
Edit: Läs igenom hela först 🙂
January 26, 2004
October 25, 2003
ja va fan har man ett forum till då??
syk jävlar...
skicka hit honom, vi välkomnar honom med öppna armar!! (eller??)
*EDIT*
läste några fler trådar, de rackar ner på NH rätt rejält.
men iaf, varför slutar hälften (överdrift) av alla deras trådar att folk käfar med varanda??
Men en eloge till Admin/moderatorer på Swe, att de änns orkar hålla forumet öppet...
November 4, 2001
Kul att det tog en sida med inlägg innan nån fattade att vatten fryser när temperaturen går under 1 grad. Och när nån väl kom på det så, skrev 50 stycken samma sak precis som om de var ovetande av de tidigare posterna med exakt samma budskap.
Tycker vissa i sweclockers crew verkar seriösa och duktiga. Men många medlemmar och moderatorer verkar nästan behöva hjälp av något slag.
January 26, 2004
July 22, 2003
Ganska rolig läsning. Speciellt det sista:
3. Snälla flytta till NH.
NH har haft lite dåliga tider, det har helt enkelt inte funnits idioter nog att tro på deras skit och intresse för deras kunskapsbristande forum. Men du Hensa, kan jag glatt förmedla vidare till Sveriges svar på Jabba the Hutt, Nostra.
Ni blir ett vackert par och vem vet, med din kapacitet kanske du kan avancera snabbt i graderna och bli marknadschef.
Så vad väntar du på? Go for it! run, RUN FOREST RUN!
🙂
September 28, 2003
jag blev medlem på swec (bara för att se hur det var) när nh var nere det sög hårt där swec e bara fjantar så jag skiter i dem nh är lätt bättre, skönare attityd lite mindre, bättre folk när du varit här ett tag kommer du undra varför du nånsin gick med i swec i promise
October 1, 2002
Wow, en sån där tråd på SweC var ju nästan nyheter. Man har ju inte sett de övriga XXXXXXXX trådarna där folk slänger "n00bfitta" och och andra skällsord i ansiktet på varandra.
Finns säkert många rediga människor på SweC, men överlag är det fjortispatrask och stundenter med misslyckade liv som håller till där (My opinion - Sue me!).
Jag brukar läsa på SweC:s forum (har gjort det i säkert två och ett halvt år nu), men jag har aldrig reggat mig. Och det pga. just den där 'taskiga' stämningen som råder. Alla är allmänt otrevliga, alla tillrättavisar alla.
Ja ... Jag behöver inte tillägga mycket mer.
Nej, tacka vet jag gamla goda NH. Trevligare människor och vettiga administratörer som faktiskt har ett sinne för humor till skillnad från de på SweC.
Därmed inte sagt att det inte hänger fjortispatrask även här på NH 🙄
Men det är en helt annan sak
EDIT: 'Word'-varning på denna post? 😉
4 Guest(s)