Haha så kan det gå =)|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Haha så kan det gå =)
Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
sp_UserOfflineSmall Offline
523314
January 26, 2004 - 6:02 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: NH är mycket mysigare än SweC
Här finns de normalt folk och inte bara massa "geeks"

Vilka representerar du då? 😉

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
523316
January 26, 2004 - 6:03 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: NH är mycket mysigare än SweC

helt klart... man kan skämta lite mera... allt behöver itne vara så jävla überseriöst. Därför man lackar på en del lås-trådningar, lite swec syndrom 😉

Hensan
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 60
523321
January 26, 2004 - 6:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Elias667 wrote: [quote=BelGarath]NH är mycket mysigare än SweC

helt klart... man kan skämta lite mera... allt behöver itne vara så j**la überseriöst. Därför man lackar på en del lås-trådningar, lite swec syndrom 😉

ja det värkar vara bättre här iaf har redan skrivit 2 trådar men ingen som har gnällt på nått över det så det är en Mycket bra Start här på Nh iaf.

och sedan är det så här om folk börjar skriva att ja ska sälja allt ja har och köpa en dell så är det lätt att ja blir arg, om man får ett sådant påhopp är inte så bitter och arg som ja värkar i det Forumet men ja hade 10st mot mig och det var inte många som höll med mig.

satansDJUR
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 14
523326
January 26, 2004 - 6:14 pm
sp_Permalink sp_Print

satansDJUR presenterar OKLIPPT VERSION 😀

*trumvirvel*
http://zaint.no-ip.com/uploads....._forum.zip

Shinji
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 631
523337
January 26, 2004 - 6:18 pm
sp_Permalink sp_Print

satansDJUR wrote: satansDJUR presenterar OKLIPPT VERSION 😀

*trumvirvel*
http://zaint.no-ip.com/uploads....._forum.zip

laugh

Hensan
Siktar mot toppen
Medlem
523341
January 26, 2004 - 6:20 pm
sp_Permalink sp_Print

hmm har en stark kännsla att det är satansDJUR
som löigger bakom allt efter som han har Reggat sig i dag och kommer med all info !

Waco
Member
Medlem
Forum Posts: 2422
523342
January 26, 2004 - 6:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Nu ska jag säga vad ja tycker. 😛

Själv så har jag varit ganska aktiv på både swec och nu är jag ganska aktiv här på nh och framförallt på nh.com. Jag tycker att det är fel av Petterk att skriva det han gör men jag förstår varför han gör det. Själv tycker jag att det inte finns nått värre än folk som inte kan skriva eller prata riktigt när dom kan(Hensan, du kunde ju skriva! varför hålla på och stava som du gjorde? Jag fick läsa dina inlägg flera gånger för att fatta vad du skrev), jag har varit med om en "vanlig" svensk kille som bröt på alla möjlig olika språk bara för att vara häfftig.

jag kan förstå dom på swec. Frågorna som kom upp var enligt mig ganska självklara och jag har aldrig sett/hört att nån annan ställt samma frågor. Sen att dom börjar klanka ner på Hensan går inte att försvara men det blir lätt så på swec eftersom det är så många som vill vara bättre än andra. Detta har man lite erfarenhet av i vanliga livet. Stämningen mellan swec och nh kan jag inte förstå mig på. Varför hatar man ett annat forum och deras användare? Verkar som att många på swec hatar nh för bara hatandets skull. Och det verkar som att många här hatar swec för hatandets skull.

Vad gäller kunskap så bestitter användarna på swec välldigt mycket värdefullt. Det kanske inte är det lättaste att få det ur dom men dom kan välldigt mycket och det blir ofta bra disskusioner där och det kommer fram mycket som är bra att veta.

Det finns även på detta forum välldigt mycket kunskap om olika saker. Jag tycker att båda forumen är välldigt trevliga att läsa på även om det händer incidenter som denna.

Angående fjrotis snacket så är det ungefär lika mycket fjortis här(om ni frågar mig) och på swec, det är bara det att vi inte märker det lika lätt här. Lite jävla självinsikt om jag får be.

Edit: ska kommentera telefonsamtalet oxå. Varför i helvete gör man nått sånt? Tycker nästan att den killen är värst. Att disskutera på ett forum är en sak men att ringa till killen och hålla på sådär. Vadfan är det med folk? Och varför håller alla på att klanka ner på Nostra vadfan har han gjort?

//Waco

caged
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1576
523343
January 26, 2004 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

tindy_14 wrote: ja va fan har man ett forum till då??
syk j**lar...

skicka hit honom, vi välkomnar honom med öppna armar!! (eller??)

*EDIT*
läste några fler trådar, de rackar ner på NH rätt rejält.
men iaf, varför slutar hälften (överdrift) av alla deras trådar att folk käfar med varanda??
Men en eloge till Admin/moderatorer på Swe, att de änns orkar hålla forumet öppet...

Nåja, fy fan va sjuka de är, speciellt det där telefonsamtalet. =) Usch, vi hjälper ju varandra. Utan alla här hade jag inte haft min leet dator. =)
Just ja, jag beställer vattenkylning snart, vilken temperatur ska jag ha på vattnet när jag häller i det i kylsystemet? =P

satansDJUR
Medlem
523351
January 26, 2004 - 6:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Hensan jag håller nära kontakt med personen som siade dig laugh

Hensan
Siktar mot toppen
Medlem
523357
January 26, 2004 - 6:29 pm
sp_Permalink sp_Print

satansDJUR wrote: Hensan jag håller nära kontakt med personen som siade dig laugh

Jaha okey och du tycker det var Lustigt ?

satansDJUR: dom på Sweclcokers var bra kaxxig dom med hade inte dom börjat så hade det varit lugnt men fatta vad less man blir när dom håler på så !

Stefan Samuelsson
Member
Medlem
Forum Posts: 3346
523361
January 26, 2004 - 6:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag hänger aldrig på Sweclockers.
Har varit där nån gång å kollat efter nån lösning när jag inte hitta det här men det sker inte ofta.
Kan inte säga något ont om Sweclockers, har inte tillräckligt med erfarenhet av stället.
Men jag kan säga något gott om NH, och NH är enligt mig den bästa siten på nätet.
Är ingen annas sida på nätet som jag får ut så mycket av som jag får av NH.
En stor applåd till dem som sköter NH och en ännu större till dem som en gång startade NH. 😀

satansDJUR
Medlem
523379
January 26, 2004 - 6:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Tydligen hade vissa problem med att få hem oklippa så den finns nu här också: http://upl.mine.nu/uplfolders/....._forum.zip

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
523387
January 26, 2004 - 6:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Hensan: och om att ja inte har kundskap, vet du hur man stavar till det ordet?

kalla mig språkpolis, kalla mig swecare, men det där var jävligt roligt laugh

"kundskap" 🙄

skruvis
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 513
523390
January 26, 2004 - 6:50 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: Ångrar mig lite,, vill väl inte ha hit några sweclockers för de är besservisser14isar hela bunten verkar de som.. Läste en bit nu å det upprepas tex ganska ofta att vatten fryser vid 0...
Och att alla andra är dumma å ensjälv ju är så rysligt smart.. wink

Jag är reggad sweclockersmedlem, vad är problemet?

jonasy
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 18
523417
January 26, 2004 - 7:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Det där var väldigt, väldigt tråkigt. Både för NH och Sweclockers.

satansDJUR
Medlem
523422
January 26, 2004 - 7:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Det sköna är ju att så många tar hensans parti.

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
523427
January 26, 2004 - 7:06 pm
sp_Permalink sp_Print

skruvis wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ångrar mig lite,, vill väl inte ha hit några sweclockers för de är besservisser14isar hela bunten verkar de som.. Läste en bit nu å det upprepas tex ganska ofta att vatten fryser vid 0...

Jag generaliserade lite väl mycket men de korta visit jag gjort på den sidan har jag då inte stött på många om inte passar in på den beskrivningen. Men nu har du ju en chans att motbevisa mig. wink

jonasy
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 18
523434
January 26, 2004 - 7:09 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote:
Jag generaliserade lite väl mycket men de korta visit jag gjort på den sidan har jag då inte stött på många om inte passar in på den beskrivningen. Men nu har du ju en chans att motbevisa mig. wink

Kasta sten i glashus?

Många som hänger på NH hänger även på Swec. Dessutom bryter du uppenbarligen mot uppmaningen NH Admin sade att inte förvandla detta till ett krig.

Emil Wadell
Member
Medlem
Forum Posts: 3460
523445
January 26, 2004 - 7:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Petterk wrote: Ni säger att NH är så mycket bättre och ni bashar konkurrentens forum, hur ska det få er att föreställa så bra och att det är så bra attityd här? Det blir ju precis lika mycket tjafs här. Om inte mer bara för att ni är så kära till ett visst forum och måste hata konkurrenten.

när va de senast "tjafs" här??

skruvis
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 513
523447
January 26, 2004 - 7:17 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skruvis][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ångrar mig lite,, vill väl inte ha hit några sweclockers för de är besservisser14isar hela bunten verkar de som.. Läste en bit nu å det upprepas tex ganska ofta att vatten fryser vid 0...

Tycker att du skall läsa igenom tråden på swec. innan du börjar generalisera så ser du att Hensan inte är särskilt smidig själv utan jag upplever han som väldigt provokativ & som jag uppfattar det så var det det han var ute efter att provocera... & sen det där glyttiga med uppringningen?? är förmodligen fejk då jag veterligen inte känner till att man lägger ut sitt telefonnummer på swec. utan det är förmodligen någon han känner som ringer. Men jag kan ha fel iofs.

Motbevisa? Varför då? Det finns inget att motbevisa.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 343
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL