Haha, ytterligare en tjejtråd ifrån mig xD|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Haha, ytterligare en tjejtråd ifrån mig xD
Tallji
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 277
sp_UserOfflineSmall Offline
1
July 8, 2006 - 12:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjolahoppsan där ute i detta varma sommarväder. Detta är INTE en tråd för lodisen, han tycker illa om sånna trådar. Men iaf, jag orkar inte berätta hela min story med tjejen ja träffat utan till det mera grundläggande problemet. Tänkte fråga henne idag om hon känner något för mig eller inte, jag vill inte säga ett rakt ut svar "hej, du, angående igår, var det seriöst eller var det bara fylla, känner du något för mig?" utan mer diskret, så OM hon inte känner något så kan man fortfarande umgås normalt. såå, hur går man tillväga? jag är verkligen inte den typen som frågar först handlar sen. Tvärtom liksom..

Någon som har en aning? tacksam för snabba svar!

http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!

Urax
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 804
1056967
July 8, 2006 - 1:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Du kan ju polisanmäla henne och be farbror blå ta reda ut hur det ligger till åt dig.

*Även ifall jag har något emot dig pga. hur du hanterade den andra tjejen måste jag ge dig en eloge för att du satt och väntade på 13:37 innan du postade ^^

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1056984
July 8, 2006 - 2:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Berätta hur trevligt du hade det igår och fråga henne om hon har lust att det vidare.

//Andreas

Tallji
Kommer du hit ofta?
Medlem
1057062
July 8, 2006 - 8:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: Berätta hur trevligt du hade det igår och fråga henne om hon har lust att det vidare.

//Andreas

det var iofs ett asbra förslag delphi 🙂 har skickat mess tidigare idag om hon hade roligt etc igår. men ej fått någe svar. Så när hon svarar så säger ja i liknande med det.. eller så väntar ja tills i mitten av veckan. är sj hemma ända tills onsdag. Så kan nog bjuda hem henne utan större problem om hon har tid.. o se vart det leder till. Är 99% säker att hon vill sova i samma säng o så då vi gjort det förr och kramats, hållt om varandra och så. !

Får bara hoppas att ja inte får nobben av denna tjej, har fått nobben väldigt många ggr förut 😛

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1057068
July 8, 2006 - 8:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Ge aldrig upp säger jag bara. Det finns många kvinnor därute och de som man faktiskt har trevligt med brukar också vara de som man har något lite gemensamt med. Ger hon inte heller något bra svar brukar det inte vara något att hänga upp sig åp. Då var hon nog inte värd besväret helt enkelt 😉

//Andreas

alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
1057129
July 9, 2006 - 5:10 am
sp_Permalink sp_Print

Orsaken till att du inte har fått svar kan ju vara ett tecken åt bägge hållen.

Om hon tycker det var trevligt osv så kanske hon inte vågar säga ungefär vad hon tycker eftersom hon kanske är osäker på vad du tycker. ( Har själv varit med om det, men de löste sig fint efter lite prat angående de. Då ska det tilläggas att jag är inte den typen som har lätt att prata känslor. Oftast har jag tagit den lätta vägen och lagt ner innan det ev händer något. Men inte denna gång och de ångar jag inte ett dugg :heart: )

Eller så var det inget mer än en trevlig kväll.

Tjejer är en svårt sort överlag 😉

Lodisen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1200
1057165
July 9, 2006 - 11:01 am
sp_Permalink sp_Print

Skär verkligen i mitt ömma hjärta av att se en till sån här tråd. :gasp:
Du kan alltid ge henne ett ultimatum, bli din eller :gunsfire:

Förresten, inser du hur många trådar som skulle skapas, om varje person så fort de strulade med en tjej på fyllan skapade en tråd? Sen ytterliggare en tråd om hur man gör slut/Får tillbaka henne?

addeee
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 577
1057600
July 10, 2006 - 5:48 pm
sp_Permalink sp_Print

KILL HER!!! KILL HER NOW!!!

nä ba skojja! gör som de andra sagt att om hon vill fortsätta ha trevliga kvällar med dig, antagligen kommer hon det, för vem kan motså en datanörds ömma hjärta 🙂
du får helt enkelt linda henne runt fingret men det gör du inte på 1 dag. hon måste ju hinna bli lite kär i dig o så, det e inte alltid det kommer pangbom så att säga!

Tallji
Kommer du hit ofta?
Medlem
1057649
July 10, 2006 - 8:53 pm
sp_Permalink sp_Print

addeee wrote: KILL HER!!! KILL HER NOW!!!

nä ba skojja! gör som de andra sagt att om hon vill fortsätta ha trevliga kvällar med dig, antagligen kommer hon det, för vem kan motså en datanörds ömma hjärta 🙂
du får helt enkelt linda henne runt fingret men det gör du inte på 1 dag. hon måste ju hinna bli lite kär i dig o så, det e inte alltid det kommer pangbom så att säga!

haha, tro mig, jag är ingen datanörd :P. Jag var en gång i tiden, innan jag fick typ en uppenbarelse och slutade (har skrivit ett inlägg om det). Det enda jag använder min dator till är msn, musik och tro det eller ej mina kära NH folks - LUNAR ^^.

Ja vet inte varför ja hänger kvar här egentligen, antingen är det delphis varma kommenterar eller lodisens hån till tjejtrådar. ja vet inte, men ja är fast här iaf ^^ 😀

Kame_boy
Member
Medlem
Forum Posts: 2310
1057659
July 10, 2006 - 9:54 pm
sp_Permalink sp_Print

NH FTW!!

jag skulle i ditt fall vänta på att hon ger tydligare tecken. Försök att inte kväva henne bara. Så kommer hon säkert. Du får ju samtidigt inte vara alldeles för iskall och avvisande 😛
Utnyttja det faktum att man kan visa ömhet fysiskt på samma sätt oavsett om man vill vara vän eller par.

Dvs du kan hålla hennes hand (när ni gå eller om ni sitter o tittar på nån film). Du kan massera hennes fötter, du kan massera hennes rygg, eller klia henne på ryggen, eller håret, pilla på hennes hår... osv.
Massa saker som är på gränsen men som ändå inte behöver avslöja dina avsikter till 100%, och därmed kan ni enklare falla tillbaka till en vänskap om det visar sig att hon inte är intresserad på samma sätt 😉
Då har du vunnit en s.k. "KK" (kramkompis 😛 heh)

Ghost^[Homie]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 364
1057668
July 10, 2006 - 10:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Har du fortfarande inte fått nått svar ?
*nyfiken* 😀 😀

/Homie

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
1057687
July 10, 2006 - 11:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Tallji wrote: Får bara hoppas att ja inte får nobben av denna tjej, har fått nobben väldigt många ggr förut 😛

Som jag då innan jag blev "förstörd".
Numera är det jag som dissar. 😎
Känns så jäklarns bra så ni anar inte.

Jag tror att hon kommer tycka att det är gulligt sagt/gjort.
Tycker hon att du knäpp så dumpa.

Tallji
Kommer du hit ofta?
Medlem
1057708
July 11, 2006 - 3:38 am
sp_Permalink sp_Print

Ghost^[Homie wrote: ]Har du fortfarande inte fått nått svar ?
*nyfiken* 😀 😀

/Homie

jag skickade ett mess i söndags morse. o fick tillbaks på kvällen,stod att hon hade en del saker att göra men kanske hitta på något ikväll (söndag). Jag sa javisst, när då? sen svara hon inte, snackade med henne senare på msn. Där var det typ som hon inget sagt, hon nämnde aldrig ihuvertaget att vi kanske skulle göra nått, så ja avstod från att påminna henne.

Jag har tänkt rätt mkt, o kommit fram till att jag tänkte ligga lågt ett tag nu. Skickar ett mess imorrn kväll om hon inte hör av sig först o frågar hur det är med henne typ. Ger henne lite space så att säga. Med min tur ja haft så kommer det inte bli något ;P. Men ja tänker inte ge upp ändå..!!

Lodisen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1200
1057904
July 11, 2006 - 4:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Tallji wrote: [quote=addeee]KILL HER!!! KILL HER NOW!!!

haha, tro mig, jag är ingen datanörd :P. Jag var en gång i tiden, innan jag fick typ en uppenbarelse och slutade (har skrivit ett inlägg om det). Det enda jag använder min dator till är msn, musik och tro det eller ej mina kära NH folks - LUNAR ^^.

Ja vet inte varför ja hänger kvar här egentligen, antingen är det delphis varma kommenterar eller lodisens hån till tjejtrådar. ja vet inte, men ja är fast här iaf ^^ 😀

Såpass. All denna tiden, då man blivit jagad av Skiroyister och andra mähän, så har man snappat upp lite psykologisk utbildning. Ditt inlägg tyder helt klart på att du inte kan slita dig från min sexuella utstrålning, dessutom tycker du inte alls om tjejen, du är i själva verket homosexuell. Du kan förneka det ett tag, men senare kommer sanningen att knacka på, och då inser du att jag vet alltid bäst.

Samt, kan du hantera ett tangentbord och är av det manliga könet, så anses du som en nörd utav det kvinnliga, mindre dominanta könet.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 318
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL