March 1, 2001
läste på aftonbladet...skvallerblaska men då många ändå läser den så..
Varför ens orka bry sig men ibland blir man jädra less...
Vad _fan_ gör det om nån unge klämmer tag i ett par bröst på tv?
Varför varför betraktas bröst, naken-janne å hela packet som skadligt?
Har inte pappa en snopp? Har inte mamma bröst? varför skall detta undanhållas från barnen? Barn har oxå sexualitet, t ex så brukar mina småbrorsor när dom var typ 2-3 år ligga å jucka på en korvformad kudde. Retade man honom under "akten" blev han sur å fortsatte på en gång man vänt ryggen till...:) När han sedan var "klar" såg han väldigt belåten ut...hehe
Inte undra på att folk flippar i vuxen ålder då man får lära sig att allt naturligt (tämligen naturligt att klämma en flicka på tuttarna :)) är fel men å andra sidan så är det lugnt med tjuvar å poliser som både slåss, sparkas å håller på tv-dygnet runt.
hmm..
November 21, 2003
Mind wrote: vadå jag fattar inte, vem klämde på vems bröst ?
hehe, kolla http://www.aftonbladet.se/vss/.....67,00.html
Själv så fattar jag inte varför folk bryr sig om d.. D e ju bara kul ju 😀
June 28, 2001
hon är rätt sexig, var det hennes bröst ? 😮 ?
repris att vänta `? jag trodde inte att en julkalender kan vara så intresant.
iof känns det inte som att sexskämt och liknande ska finnas i en julkalender för småglin, när jag var liten ville jag ha äventyr. pattar brydde la inte jag mig om.
Edit: fan varför har dom satt ihop gubben i samma bild som bruden !?
August 20, 2001
Mind wrote:
repris att vänta `? jag trodde inte att en julkalender kan vara så intresant.iof känns det inte som att sexskämt och liknande ska finnas i en julkalender för småglin, när jag var liten ville jag ha äventyr. pattar brydde la inte jag mig om.
Det är väl de två som skrivit kalendern?
June 3, 2001
Aftonbladet.se wrote: Pappa Rudolf hade svårt att slita blickarna från dem och undrade om lärarinnan opererat in silikon.
Håkan Bråkan gick ett steg längre. Han konstaterade att ”pattarna” var ”helt otroligt enorma”. I en scen kunde han inte motstå frestelsen att greppa tag om dem.
LOL!
Brukar det inte vara så?
Välkommen till verkligheten.
Mind: Tuttarna tillhör Maria Bonnevie.
Intresseklibben antecknar: Hon är förlovad med Mikael Persbrandt.
June 27, 2002
Mind wrote:
repris att vänta `? jag trodde inte att en julkalender kan vara så intresant.iof känns det inte som att sexskämt och liknande ska finnas i en julkalender för småglin, när jag var liten ville jag ha äventyr. pattar brydde la inte jag mig om.
Sexig?? Hon ser ju ut som en Alien
March 10, 2002
Redfaction wrote: [quote=Mind]
Sexig?? Hon ser ju ut som en Alien
Gubben är snyggare. :bgrin:
1 Guest(s)