May 17, 2002
dree wrote: Han var ju trummis och senare även bassist i Broder Daniel från början så han blev väl lite känd där igenom.
Han har kass röst men den passar till musiken och han är grymt duktig live.
Han säger själv att han har kass röst.
Han är grymt musikalisk även fast han inte kan sjunga.Jag förstår mig inte på attityden "han/hon gör dålig musik! han/hon förstjänar inte att vara artist!"
Glöm inte bort att han även har bankat trummor i Honey is Cool med. Och ser man till det bandet så har verkligen Hellströms utveckling gått frammåt 😉
February 17, 2004
Redfaction wrote: Hur i hela H kunde han bli stor? Är det verkligen så många människor i detta land som är så tondöva att de tror att han kan sjunga?
För melodin kanske. Känn ingen sorg för mig..... är ju grymt bra, melodin på låtarna alltså. Sen sjunger han falskt, det vet han ju om själv. Men skulle vi bara lyssna på artister med vacker sångröst så är det inte många att välja mellan.
/Dani
January 11, 2002
Redfaction wrote: Okej, jag kanske gnäller för mycket på artisten, men om han kan bli känd med det skräp han förmedlar och likaså alla skräpartister som de spyr ut på RIX FM så kan ju vilken dåre som helst bli känd eller hur? Som Mark sa alla kan sjunga eller snarare vad han borde menat är alla vill kunna sjunga men väldigt få kan.
1. "så kan ju vilken dåre som helst bli känd eller hur?" Har du sett Big Brother?! Yes, det är en konstig värld vi lever i... "kändis" verkar man inte bli längre för att man gör något bra eller viktigt..!
2. Ja, du tycker det är konstigt eftersom du tycker det är skräp. Precis som att jag inte alls tycker det är konstigt att Håkan Hellström säljer bra, då jag gillar musiken. Däremot tycker jag det är helt sjukt att Britney Spears eller Basshunter säljer skivor, då jag tycker de är skräp!
Folk har olika smak helt enkelt, bara att försöka acceptera. Plus, det viktiga är ändå att vi får bort all rap o hiphop som inte bara är dåligt, det gör ju fan ont i öronen!! 😉
2 Guest(s)