August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=caged]Japp, och för guds skull missa inte hallongrottan och träffa chokladhålet! =)
Vad menar du med det? 8)
Ja det är väl inga problem där... Choklad och hallon passar ju ihop... Däremot är det inte så gott med hallon och apelsinsaft tycker jag 😉
January 15, 2002
Peter@20ghz wrote: Som man brukar säga.. den viktigaste kroppsdelen på en kvinna är bara några milimeter 🙂 Skiljeväggen mellan hallongrottan och chokladhålet. Om det inte vore för den så vore det som att kasta in en pinne i en gymnastiksal.
HAHA, Roligaste läsningen på länge! "kasta in en pinne i en gymnastiksal" Hur kom du på den gemförelsen? 😛
June 9, 2003
April 10, 2001
Jontez wrote: [quote=Gueno]HAHA!! [Image Can Not Be Found] Blir lite till i citattråden. :bgrin:
Var är citattråden? Hittar den inte 😕 Har sökt, men hjälpte inte
June 9, 2003
August 20, 2001
Aundrey wrote:
Ja det är väl inga problem där... Choklad och hallon passar ju ihop... Däremot är det inte så gott med hallon och apelsinsaft tycker jag
apelsinsaften kan man dricka efter chokladen och hallonen, man brukar bli törstig efter sötsaker
Att min herre var lagd åt det hållet visste jag faktiskt inte :wide:
June 9, 2003
June 9, 2003
August 20, 2001
Aundrey wrote:
Börjar ju må illa. Vad är det för perversa personer som har lyckats bli medlemmar på det här forumet?
missupfattade hela grejen med saften ju, blev fan lite rädd själv
Så går det när man inte är uppmärksam på sexualundervisningen i skolan/internet :bgrin:
2 Guest(s)