April 16, 2004
skit i om det är hål och inte är inne, de är ju bara nötter som går runt och ska vara inne hela tiden för att de inte vågar vara anorlunda, vad kan hända, att någon nämner det eller? Se på mig, går andra åter nu på el och ingen bryr sig att jag kommer i söndriga kläder osv...visserligen tycker samhällstöntarna att man är slut i roten men ändå...det är ett fritt land
February 4, 2003
Wishmaster_coffe wrote: skit i om det är hål och inte är inne, de är ju bara nötter som går runt och ska vara inne hela tiden för att de inte vågar vara anorlunda, vad kan hända, att någon nämner det eller? Se på mig, går andra åter nu på el och ingen bryr sig att jag kommer i söndriga kläder osv...visserligen tycker samhällstöntarna att man är slut i roten men ändå...det är ett fritt land
Beror ju på vad man har för förhoppningar på framtiden. Alla kanske inte vill se allt för sliten ut.
Men visst har du en mening. Men att köpa datordelar eller vad du gör för hela slanten och går runt i söndriga kläder är faktiskt ganska illa det med.
Fast allt beror ju på vad man själv tycker :p
January 5, 2002
Wishmaster_coffe wrote: skit i om det är hål och inte är inne, de är ju bara nötter som går runt och ska vara inne hela tiden för att de inte vågar vara anorlunda, vad kan hända, att någon nämner det eller? Se på mig, går andra åter nu på el och ingen bryr sig att jag kommer i söndriga kläder osv...visserligen tycker samhällstöntarna att man är slut i roten men ändå...det är ett fritt land
Ja, vill du se ut som en trashank så är det ju helt och hållet ditt problem.
OnTopic: Mitt förslag är att du behåller dem (varför slänga saker i onödan?) men att du inte använder dem alltför ofta, då jag personligen ogillar trasiga jeans.
September 12, 2001
Gueno wrote: Mina favvojeans har blivigt så slitna att det har gått hål i byxarslet.
En ca 4-5 mc långt "stränghål" mitt under ena skinkan så kallingarna syns lång väg.Är det inne fortfarande(?) att ha hål byxstjärten?
Vill inte laga dom för det så såååå dåligt ut.
Klart att du ska behålla dina "trasiga" jeans.
Det gör det bara lättare för tjejerna att känna efter när du väl har dessa på dig. 🙂
March 14, 2004
Gueno wrote: Mina favvojeans har blivigt så slitna att det har gått hål i byxarslet.
En ca 4-5 mc långt "stränghål" mitt under ena skinkan så kallingarna syns lång väg.Är det inne fortfarande(?) att ha hål byxstjärten?
Vill inte laga dom för det så såååå dåligt ut.
Säkert ok. Prova utan kallingar i byxorna! Det tror jag tjejerna skulle gilla 😛
June 3, 2001
Delph1 wrote: Behåll dom för i h*****e. Till skillnad från de flesta mode-idioter där ute har du ju faktiskt slitit ut dina byxor och inte köpt dom slitna som så många andra nötter. Det är fan status om något! (Vilket verkar vara vad du är ute efter)
//Andreas
Jag ville bara veta om jag ser ut som en trashank eller är "inne".
Ja, vad kan man säga..
"Somliga går, i trasiga skor"
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 16, 2004
Äsch vadfan, har ingen hört talats om trashbyxor? ;D Om nu byxorna ändå har lite hål och så så skaffa ganska fint sandpapper, det kostar ju inte så mycket precis.. och sandpappra på lite ställen på byxorna så att du får blekare partier på byxorna, och även lite extra hål om du vill, då ser det inte ut som att du inte har råd att köpa andra byxor, då syns det ju att det är meningen, och som sagt.. nu när det blir lite varmare skadar nog inte lite ventilation :bgrin:
EDIT: Först trodde jag tråden handlade om något nytt piercingmode.. :bgrin:
2 Guest(s)