February 12, 2002
denstore wrote: Det beror ju helt på om man använder kallingar överhuvudtaget.....
Brudar utan underkläder,, fungerar.. Men jag ser hellre ett par rosa spetsiga string när byxorna faller än jag kommit imål redan..
Killar utan... NEJ!! (Tolka inte det där hur ni vill)
festisMER wrote: Hålet?! Får ni ut den där igenom?! Min är för stor för det!
Ooooold! Har ju redan dragit den där uppe,, undrar dock vem av oss som har det "besväret".. Kanske bägge, det vet man aldrig..
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore]Det beror ju helt på om man använder kallingar överhuvudtaget.....
Brudar utan underkläder,, fungerar.. Men jag ser hellre ett par rosa spetsiga string när byxorna faller än jag kommit imål redan..
Ooooold! Har ju redan dragit den där uppe,, undrar dock vem av oss som har det "besväret".. Kanske bägge, det vet man aldrig..
Allvarligt talat grabbar? Har ni lite komplex, eller? Ni låter som den där stammen i Afrika som skickade tilbaka en massa kondomer bara för att de ansåg att de var för små! Ni låter som om ni har dolmar som en smeds underarmar.
Om ni nu skulle ha oturen att vara utrustade på det viset i slakt tillstånd, då är det ju bara att beklaga. Eller kanske köper ni kallingar på barnavdelningen så att ni kan känna er macho?
March 1, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore]Det beror ju helt på om man använder kallingar överhuvudtaget.....
Nämen stöter du på mig gubben?
November 28, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
[quote=festisMER]Hålet?! Får ni ut den där igenom?! Min är för stor för det!
Ni ligger i lä grabbar.. Min är så stor att jag inte ens kan ha byxor på mig.
November 4, 2001
christian. wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-] [quote=festisMER]Hålet?! Får ni ut den där igenom?! Min är för stor för det!
Bara byxor med tre ben och hästjeans... fast du väljer förstås kjol antar jag?
November 28, 2002
chrippaz wrote: [quote=christian.][quote=-=*ThE_cRoW*=-] [quote=festisMER]Hålet?! Får ni ut den där igenom?! Min är för stor för det!
Bara byxor med tre ben och hästjeans... fast du väljer förstås kjol antar jag?
Jepp. Och så hänger den ner sådär snyggt och släpar i backen.
March 20, 2003
Hur man går på dassett (ja, det stavas så)
[Lektion för 1an]
1. Öppna skärpet (ja riktiga män har skärp)
2. Knäpp upp knappen.
3a. Dra ner gylfen (on du ej har gylf läs 3b)
3b. Knäpp upp resten av knapparna (ignorera detta steg om du har byxor som faller in under kategori 3a.)
4. För ner den hand du inte knäppte upp brallorna med och för den ner för motsatt ben tills du hittar troskanten (vissa använder boxershorts eller yfront)
5. Lyft upp underklädsbenet tills du hittar vattenkastningsapparaten.
6. Dra fram härligheten.
7. Spegla dig gärna och tänk på att du är Guds gåva till kvinnan.
8. Sikta mot hålet i dassett (glöm inte att lyfta BÅDA locken innan)
8. Slappna av och njut. (kan hjälpa att höra porlande vatten om du är i en obekväm situation)
9. När du är klar utför max ett av alternativen i steg 10.
10a. Skaka av. (standard procedure)
10b. Torka av. (om du är lite fin i kanten)
10c. Tvätta av. (om du snart skall utföra sexuellt umgänge och ha chans att göra det igen med samma människan)
11. Utför steg 7 upprepat antal gånger tills du har vettigare saker för dig.
12. Utför steg 6-1 i omvänd ordning.
13. Spola
14. Om du är lite pjoskig, tvätta händerna.
Stay tuned for [Lektion för 2an]
3 Guest(s)