July 27, 2002
På måndag ska arbetet om Energi var klart. Minst 5 sidor.. Ska börja imorrn!
Och jag kan ej låna på bibloteket för det är stängt! Så internet är sista vägen! 🙂
Jag har sökt på Google men det kommer typ om energi, ström alltså..
Jag ska ju göra ett arbete om energi i helhet! :cy:
June 9, 2003
June 9, 2003
June 23, 2002
bloodman wrote: asså hur tänker folk, varför gör du det i sista minuten ? ta på dig lite ansvar och inte bara internet eller hitta färdiga uppsattser, det finns på google du söker bara lite fel 😀
Jag brukar göra det i sista minuten ofta för jag glömmer alltid bort det eller är för slö för att göra det ngåra dagar innan. 😛
February 21, 2003
Callister wrote: På måndag ska arbetet om Energi var klart. Minst 5 sidor.. Ska börja imorrn! :cy:
5 sidor kan du lätt fixa på en dag. Handlar bara om disciplin. Jag och en kompis klämde av 4 projekt/arbeten på 3 dagar på Chalmers och vi fick 5:a på alla. Men då satt vi 10h i sträck varje dag och jobbade.
Du måste tänka smart när du gör ett arbete som kräver många sidor. Perfekt är det om du tar med egna diskussioner kring ämnet där du spekulerar och analyserar. Du kan pladdra på bra länge och göra många utsvävningar som plockar blad. Stalltips
Mitt råd är att du t ex gör ett arbete om energikällor och spekulerar i vad som kommer hända i samhället när naturresurserna är förbrukade. Där kan du slänga upp många olika scenarion.
June 9, 2003
5 sidor kan du lätt fixa på en dag. Handlar bara om disciplin. Jag och en kompis klämde av 4 projekt/arbeten på 3 dagar på Chalmers och vi fick 5:a på alla. Men då satt vi 10h i sträck varje dag och jobbade.
Du måste tänka smart när du gör ett arbete som kräver många sidor. Perfekt är det om du tar med egna diskussioner kring ämnet där du spekulerar och analyserar. Du kan pladdra på bra länge och göra många utsvävningar som plockar blad. Stalltips
Mitt råd är att du t ex gör ett arbete om energikällor och spekulerar i vad som kommer hända i samhället när naturresurserna är förbrukade. Där kan du slänga upp många olika scenarion.
Med andra ord, skriv en sida med fakta och lolla till resten
September 30, 2003
November 5, 2001
Ordbajs. Bara att tjöta men tänk på att det är kvalitet, inte kvantitet, som räknas. Har ett energiarbete om kärnkraft om du är intresserad, som källa alltså. Kolla http://www.ski.se annars om du är intreserad av kärnkraft. Lycka till!
1 Guest(s)