November 16, 2002
Segbarn wrote: Jag behöver hålla "å" intryckt en längre tid när jag spelar ett visst spel.
Finns det program som kan sköta sånt eller har nån annars erfarenheter av hemmagjord tangentbordsmisshandel med järndankar eller dylikt?
får jag fråga varför du behöver det
om det är för att du ska sända genom teamspeak lr ventrilo så finns det en funktion som gör detta automatisk om inte berätta ändå 😀 😀
October 7, 2002
Hade ett gammalt DOS-program för att göra skärmprogram till industriella styrsystem. Tyvärr var det en bugg i det, så programmen kunde bara sparas ner i skärmarna om man höll ner shift. Det löste vi genom att lägga en lämplig vikt på. Har för mig att det var en lite större mutter. Du kan säkert också hitta något lämpligt?
November 16, 2002
Segbarn wrote: [quote=Metz]får jag fråga varför du behöver det
om det är för att du ska sända genom teamspeak lr ventrilo så finns det en funktion som gör detta automatisk om inte berätta ändå 😀 😀
ja du får fråga
nej det är för WC3
hehe ok vad ska det va bra för minns inte vad "å" gör i wesetre
March 1, 2003
kottetrance wrote: finns inte "Auto Run" i spelet eller?
Warcraft 3 är ett strategispel där man klickar sig fram i slagfältet. Du syftar på 3d-shooters/rpg, tror jag.
btw, jag hittade den absolut ultimata metallklumpen att lägga på knapparna. Vikten är så perfekt att knappen inte trycks ner förrän man petar på den lite.
åååååååååååååååååååååååååååå vad skönt!
1 Guest(s)