December 15, 2002
denstore wrote: [quote=Delph1] Om ni inte visste det så har babianer rejäla gaddar och definitivt inget ni vill hamna i bråk med. Dom är betydligt farligare än man kan tro 😉
//Andreas
Exakt. Jag hade hellre blivit anfallen av hyenan än av babianen. Undantaget oss själva, så är babianer nog den mest aggresiva och rovdjurslika primaten. Totalt livsfarliga.
starka som en välbyggd vuxen man är dom också...
March 21, 2003
Extatic wrote: [quote=denstore][quote=Delph1] Om ni inte visste det så har babianer rejäla gaddar och definitivt inget ni vill hamna i bråk med. Dom är betydligt farligare än man kan tro 😉
//Andreas
Exakt. Jag hade hellre blivit anfallen av hyenan än av babianen. Undantaget oss själva, så är babianer nog den mest aggresiva och rovdjurslika primaten. Totalt livsfarliga.
starka som en välbyggd vuxen man är dom också...
aaa riktigt hemtrevliga asså 🙄
May 10, 2002
whak wrote: [quote=abishai] http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/doggyn.jpg
näää fan va fin hon är.
men det är ju en manshund ju 8) grymt kåt just nu när löptikar är ute och springer, helt tokig :bgrin:
May 10, 2002
festisMER wrote: [quote=whak][quote=abishai]
men det är ju en manshund ju 8) grymt kåt just nu när löptikar är ute och springer, helt tokig :bgrin:
Kan någon elite djurmännsika förklara för mig vad "löper" betyder?
Att dom är kåta?
att dom tokmensar och skickar ut fermoner till hanhundar så de blir helt galna - dags för parning, vilket inte är så smidigt när hunden som löper är en labrador och min hund lhasa aptso
1 Guest(s)