July 29, 2003
Som de flesta nu vet så har en amerikanare blivit halshuggen av irakiska soldater. Enligt rifk.net så kan det vara möjligt att det är fake för att få media att visa sympati med USA då det har varit väldigt mycket om hur USA har behandlat irakiska soldater.
http://www.rifk.net/modules.ph.....38;thold=0
Vad tror ni ?
February 4, 2003
Snap wrote: Enligt rifk.net så kan det vara möjligt att det är fake för att få media att visa sympati med USA då det har varit väldigt mycket om hur USA har behandlat irakiska soldater.
Haha. Som vanligt med andra ord.
Amerikanarna är boven till allt. Och Irakierna är små helgon som aldrig gjort någon förnär.
Blir så trött 😛
Givetviss förstår jag att du ville få fram en diskussion. Men intressant att man alltid diskuterar MOT USA, och direkt när det är en av dem som blir halshugna så finns det någon sida som direkt ska försöka rita en bild av "fake".
Men vem vet. Kanske det är sant ändå.
May 17, 2002
Jerry wrote: Ointressant egentligen.
Det här är desto mer sägande:
jisses vad USAs ledning är rädda för fler skandaler... De borde inse att ingen är ofelbar.
January 28, 2003
smurfen87 wrote: [quote=coalan]förväntas
Jag slutar aldrig förvånas av folks tabbar på NH 😛
Säger stavningsmästaren himself :bgrin:
Angående ringen som det talas om...
Det är inte förbjudet att bära ringar enligt islam, dock förbjudet med guldringar. Om guldet i ringen håller ett karattal lägre än 12 så räknas det dock inte som guld, och där var den teorin avfärdad.
Mot precis varje del av konspirationen om att det skulle vara fake så finns ett bättre motargument.
November 26, 2002
MrWeizel wrote: [quote=smurfen87][quote=coalan]förväntas
Jag slutar aldrig förvånas av folks tabbar på NH 😛
Säger stavningsmästaren himself :bgrin:
Angående ringen som det talas om...
Det är inte förbjudet att bära ringar enligt islam, dock förbjudet med guldringar. Om guldet i ringen håller ett karattal lägre än 12 så räknas det dock inte som guld, och där var den teorin avfärdad.
Mot precis varje del av konspirationen om att det skulle vara fake så finns ett bättre motargument.
för vem räknas det inte som guld?
har lite svårt att tänka mig att de bryr sig om vad som räknas som guld eller inte, snarare är det väl så att allt som ser ut som guld är förbjudet.
eller?
May 17, 2002
_Ajin_ wrote: jag tycker då att USA verkar ha mer massförstörelse vapen än Irak så det bord eju vara USA man bombar och mördar för det i stället 🙂
USA har aldrig påstått att Irak skulle ha mer massförstörelsevapen, med tanke på att alla vet att USA har mest och det är inget de sticker under stolen med.
4 Guest(s)