October 22, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=_Ajin_]jag tycker då att USA verkar ha mer massförstörelse vapen än Irak så det bord eju vara USA man bombar och mördar för det i stället 🙂
O det använder dom till att sprida islam vidare då eller?? typ som Bin Ladin...
Bin Laden jobbar åt USA... plzz det är för mycket media snack...
det var USA som financierade Al-qaida och det var USA som gav Bin Laden hans CIA träning....
KÄLLA: Bowling for Columbine...
May 17, 2002
CasO wrote: [quote=MULLVADEN][quote=_Ajin_]jag tycker då att USA verkar ha mer massförstörelse vapen än Irak så det bord eju vara USA man bombar och mördar för det i stället 🙂
O det använder dom till att sprida islam vidare då eller?? typ som Bin Ladin...
Bin Laden jobbar åt USA... plzz det är för mycket media snack...
det var USA som financierade Al-qaida och det var USA som gav Bin Laden hans CIA träning....
KÄLLA: Bowling for Columbine...
han jobbar inte åt USA han jobbade åt USA, tror inte de är så glada åt det i dagsläget däremot.
October 22, 2002
vem vet egentligen hur saker och ting ligger till...
man vet aldrig, han kanske fortfarande jobbar för de...kanske inte...
ni kanske har redan sätt den där world trade center grejen där de hittar en massa bevis på att detta var ihopkokt av USA....
och det kan vara de faktiskt då de finns äntligen en anledning att attackera ett oskyldigt land och sedan bygga en lång pipe för att suga lite olja
June 17, 2002
CasO wrote: [quote=coalan]Och man kan inte använda Bowling for Columbine som bevis, det krävs lite mer objektiva undersökningar
fakta är fakta...
För fan... Micheal Moore... Han vinklar ju allt mot Bush regeringen o allt han inte gillar..
han e en jävla idiot som inte går att lita på...
Allt har med vinkling att göra..
October 22, 2002
coalan wrote: Njae en j**la idiot är han inte, men gillar Bush njae.
Han vinklar ju rätt mkt, men det som gör att man inte kan ta det som fakta är att han utelämnar vissa detaljer för att det ska passa.
det är klart att man gör så med sina filmer, skullo inte du göra de för att säga en viss åsikt mot något annat? 😉
ska kolla om jag kan hitta en hemsida som snackar om just detta....
June 17, 2002
CasO wrote: sant håller totalt med...
men att usa financierade bin ladin är ju faktiskt fakta...(detta är världs känt, hur skulle bin ladin annars vunnit över ryssarna)...
det är bara att google dig fram....
Oj.. kanske inte uttryckte mig väl...
Jag vet att det e USA som från böjan har hållt på med Bin Laden.. men sen gick ju han ur det o skit o blev som han blev...
Samma med Saddam.. Det var USA som satte honom till makten.. men han sabbade sin position med att börja bli en dikterande idiot...
Klart som fan USA då styr av det o avsätter honom.. med elelr utan våld.. Saddam valde våld...
October 22, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=CasO]sant håller totalt med...
men att usa financierade bin ladin är ju faktiskt fakta...(detta är världs känt, hur skulle bin ladin annars vunnit över ryssarna)...
det är bara att google dig fram....
Oj.. kanske inte uttryckte mig väl...
Jag vet att det e USA som från böjan har hållt på med Bin Laden.. men sen gick ju han ur det o skit o blev som han blev...
Samma med Saddam.. Det var USA som satte honom till makten.. men han sabbade sin position med att börja bli en dikterande idiot...
Klart som fan USA då styr av det o avsätter honom.. med elelr utan våld.. Saddam valde våld...
detta kan oxå vara så att USA bara via median medelar att de vill avsätta saddam osv osv osv... vem vet vad som händer BEHIND the scens ?
helt allvarligt är det någon här inne som vet VART SADDAM HUSSIEN är??
svar: NEJ...
wtf hände med saddam? har inge hört ett piss om honom sedan vem vet..
April 24, 2003
June 17, 2002
CasO wrote:
detta kan oxå vara så att USA bara via median medelar att de vill avsätta saddam osv osv osv... vem vet vad som händer BEHIND the scens ?
helt allvarligt är det någon här inne som vet VART SADDAM HUSSIEN är??
svar: NEJ...wtf hände med saddam? har inge hört ett piss om honom sedan vem vet..
det påstås ju att han sitter i fängelse i Iral nånstans..
Men iof kan det vara bullshit o så.. men det e nog det mest troliga... skulle bli kalabalik i världen om det kom fram att Saddam typ jobbar på Pentagon eller nåt... 🙄
October 22, 2002
tänkte lägga in en film här oxå på hur man ska behålla fred i ett område:
http://....
Edit: Inga sådan filmklipp tack. //ManicBlue
October 1, 2002
CasO wrote: [quote=coalan]Och man kan inte använda Bowling for Columbine som bevis, det krävs lite mer objektiva undersökningar
fakta är fakta...
Dock är det - fortfarande - ytterst objektiv fakta.
Förstår verkligen inte hur du resonerar.
EDIT: Jahopp. Missade en hel sida. Ja, jag får väl editera mitt inlägg ytterligare. Ska först bara läsa igenom det som skrivits 🙄
January 28, 2003
MULLVADEN wrote: Samma med Saddam.. Det var USA som satte honom till makten..
Nja, det var väl Baath-partiet som lyfte fram honom?
Dock så sponsrade USA Irak under kriget mot Iran 1980-88, och möttes av egna vapen under Kuwaitkriget.
Eller har jag missat något ofattbart stort?? 😮
October 22, 2002
MrWeizel wrote: [quote=MULLVADEN]Samma med Saddam.. Det var USA som satte honom till makten..
Nja, det var väl Baath-partiet som lyfte fram honom?
Dock så sponsrade USA Irak under kriget mot Iran, och möttes av egna vapen under Kuwaitkriget.
Eller har jag missat något ofattbart stort?? 😮
att han tillhörde Baatha partiet är en annan sak än att han fick hjälp av USA att döda alla ledare......
3 Guest(s)