March 24, 2001
Sitter pa ett pitoreskt men fint internet cafe i Hurgada. Solen ar pa vag ner nu sa det e bara ca 20 grader ute Men idag har det varit varmt, ca 28 grader mitt pa dagen. Igar var jag till pyramiderna och gick in i Cheops pyramiden. Det var en upplevelse det! Busschoufforen vi hade korde hur bra som helst. Fatta i Kairo med 16-21 miljoner invanare och ta sig fram i rusningen med en FET buss, det e bra gjort det. Fast vi hade ju Poliseskort oxa. I morgon ska jag ut pa Jeeprace i oknen och ata mat hos beduiner. Ni ser mig pa ett svensk tangentbord pa sondag kvall.
Personliga halsningar:
Forzen: Jag bor pa Grand Resort.
Affix: Se till att Forzen laser detta.
Jocke s: Jag rider pa en kamel i morrn.
Vem vet, jag kanske sticker till cafet igen innan jag sticker hem men annars sa ses vi pa sondag kvall.
June 17, 2001
On 2001-11-05 07:09, [NH].-.jocke-s.-. wrote:
HE He bildbevisning tack.. innan jag tror på dig lilla gubbe,,,, 😀
https://www.nordichardware.com/phpBB/viewtopic.php?topic=13221&forum=13&13
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 14, 2001
On 2001-11-05 13:54, RoTe wrote:
On 2001-11-05 12:46, [NH].-.jocke-s.-. wrote:
Danke wigger men när han rider på KAMELER.. Den bilden har jag redan sett & är avis som innnebomben....Jag red inte på nån kamel, jag blev sjuk dom 2 sista dagarna. Den som inte blir sjuk i egypten är konstig.
allvarligt sjuk?
Jobbigt att vara sjuk @ Varma semsterställen
June 17, 2001
Kanske inte så great att bli dålig i magen ute i öknen. Det finns ju inte så många buskar att sätta sig bakom och sk*ta
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)